24.11.2021 / 08:40
StoryEditor

Rząd przymierza się do obniżki VAT na niektóre produkty, by chronić konsumentów przed drożyzną

Na zdj. premier Mateusz Morawiecki (fot. Grabowski Foto / Shutterstock.com)
Rząd przygotowuje pakiet rozwiązań, które mogłyby złagodzić skutki galopującej inflacji. Wśród propozycji ma się znaleźć obniżka stawek VAT na niektóre produkty. Trwają analizy, czy ta decyzja nie przyczyni się do dalszego wzrostu cen – ustalił nieoficjalnie portal Dziennik Gazeta Prawna.

Rozmówca DGP przyznał, że tzw. tarcza antyinflacyjna nie może być zbyt kosztowna, bo to mogłoby wywołać impuls inflacyjny. Zaznaczył, że niektóre rozwiązania – szczególnie dotyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 13:07
StoryEditor
Aldi Urban i Aldi Compact - nowe koncepty handlowe niemieckiego dyskontera w Polsce. Jak wyglądają plany rozwoju sieci w naszym kraju?

Sieć Aldi zadebiutowała w naszym kraju 17 lat temu, rozpoczynając swoją działalność od sklepów między innymi w Głogowie, Żorach, Tarnowskich Górach, Poznaniu, Bielsku-Białej, Sulechowie, Brzegu i Jeleniej Górze. Dzisiaj dyskonter posiada już ponad 360 sklepów w całym kraju, a do końca 2025 r. planuje otworzyć kolejnych 60.

O najważniejszych kamieniach milowych w historii firmy Aldi w Polsce, doświadczeniach zakupowych klientów oraz planach na przyszłość mówi Wojciech Łubieński, prezes zarządu Aldi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.03.2025 / 10:29
StoryEditor
Jak kupują kobiety? Badanie pokazuje inne spojrzenie płci pięknej na zakupy
Kobiety deklarują, że kupują bardziej rozważnien iż mężczyźni (fot. Shutterstock)

W najnowszym badaniu dotyczącym polskiego rynku AliExpress pokazuje, że kobiety są bardziej racjonalnymi konsumentkami, niż sugerują to utarte stereotypy. Tylko 15 proc. Polek uważa się za impulsywne kupujące, podczas gdy aż 82 proc. podchodzi do zakupów w sposób strategiczny. A może to tylko deklaracje?

AliExpress w badaniu z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet twierdzi, że dane przeczą powszechnemu przekonaniu o rozrzutności kobiet i podkreślają rosnącą tendencję do świadomy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. marzec 2025 12:24