23.06.2022 / 16:00
StoryEditor

Rząd przedłużył tarczę antyinflacyjną, a czy zrobi to również Biedronka?

Na zdj. sklep sieci Biedronka (fot. materiały prasowe)
Wprowadzona przez Biedronkę "tarcza antyinflacyjna", czyli zamrożenie cen 150 produktów z oferty sieci, wygaśnie 30 czerwca. Sieć pytana przez wiadomoscihandlowe.pl kilkukrotnie o to, czy akcja zostanie przedłużona, konsekwentnie unika odpowiedzi na to pytanie.

Dla Biedronki tarcza antyinflacyjna to marketingowe złoto. W czasach galopującej inflacji gwarancja tego, że cena danego produktu nie zmieni się kolejnego dnia, uspokaja kli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 11:11
StoryEditor
Magia czasowych ofert! Czyli jak Burger Drwala napędza ruch w restauracjach McDonald’s? I co dzieje się wtedy z konkurencją?

Burgera Drwala od McDonald’s jest trudnym do wytłumaczeniem fenomenem. W jaki sposób “zwykła” kanapka może generować takie emocje i tak mocno zmieniać zachowania klientów? Ostatnie dane analizujące ruch wokół restauracji pokazują jak klienci zareagowali na komunikację McDonald’sa związaną z kultową kanapką i co się działo w tym czasie w lokalizacjach konkurencyjnych sieci fast foodowych.

Kliknij i zarejestruj swój udział w kongresie Retail Trends 2025, podczas którego na dwóch cenach będziemy dyskutować o trendach na rynku foodservice (Convenience, Fuel & ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 11:14
StoryEditor
Akcjonariusze Orlenu mogą zacierać ręce. Koncern ogłasza strategię do 2035 roku z nową polityką dywidendową
Grupa Orlen ogłasza strategię do 2035 r. (fot. wiadmoscihandlowe.pl)

Grupa Orlen ogłosiła 10-letnią strategię pn. "Energia jutra zaczyna się dziś". Skuteczne wdrożenie inicjatyw strategicznych ma pozwolić na transformację Grupy Orlen w kierunku zintegrowanej, zdywersyfikowanej i odpornej na cykle gospodarcze organizacji. Koncern deklaruje ambicję zapewnienia stabilnego tempa wzrostu zysku operacyjnego i regularnej wypłaty rosnącej dywidendy.

Strategia Grupy Orlen "Energia jutra zaczyna się dziś” zbudowana jest na dwóch fundamentach:

Dekarbonizacja aktywów i transformacja energetyczna rozumiana jako prowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 14:59