23.05.2023 / 08:59
StoryEditor

Gigantyczne długi w branży handlowej. Tak źle dawno nie było!

Rosną długi firm handlowych/zdjęcie ilustracyjne (fot. Shutterstock)
Po trwającym od końca 2021 r. spadku zadłużenia firm z sektora handlowego obserwujemy ponowny wzrost. Według danych Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej obecnie długi sięgają już 2,2 mld zł.

Sektor handlu rekordowe zadłużenie notował w pandemii – wyniosło wówczas ok. 3 mld zł. Potem jednak systematycznie spadało, ale obecnie znowu rośnie na skutek zmian w zachowani...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 09:29
StoryEditor
Adam Zdanowski, współwłaściciel ZM Wierzejki: import z krajów Mercosur byłby jak gaszenie pożaru benzyną [WYWIAD]
Adam Zdanowski, współwłaściciel ZM Wierzejki (fot. archiwum)

Źle się dzieje w branży mięsnej? Takie pytanie przewija się w licznych rozmowach z ekspertami z sektora w obliczu problemów tych obecnych i potencjalnych. Adam Zdanowski, współwłaściciel ZM Wierzejki w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl opowiedział o stanie branży oraz o sytuacji Zakładów Mięsnych Wierzejki, sieci sklepów i nowych rozwiązaniach, które w nich zostały zastosowane.

Jak ocenia Pan obecną sytuację w branży? Jakie są największe wyzwania i problemy, z którymi się mierzycie?

Sytuacja wciąż pozostaje niestabilna. Największym problemem są...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 15:34
StoryEditor
Acez prawie jak Action. Nowy dyskont na polskim rynku może być groźną konkurencją dla pozostałych sieci z tego segmentu [GALERIA]
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)

Dyskont przemysłowy Acez to nowa marka na polskim rynku. Asortyment ma tak szeroki, że może konkurować z praktycznie wszystkimi pozostałymi sieciami - Action, Pepco, Dealz, Woolworth czy Tedi. Logo sieci bez wątpienia nawiązuje kolorystyką do holenderskiego Action. Tajemnicza firma stojąca za nową siecią wydaje się mieć chińskie korzenie.

Acez to nowy na polskim rynku dyskont przemysłowy, zarządzany przez spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością o tej samej nazwie. Siedzibę ma w podwarszawskim Jabłonowie, gdzie fu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 11:02