04.10.2023 / 18:08
StoryEditor

Rada Polityki Pieniężnej znowu obniżyła stopy procentowe. O ile tym razem? Jak na ten ruch patrzą analitycy?

Rada Polityki Pieniężnej zdecydowała się na kolejną obniżkę stóp procentowych (fot. Shutterstock)
Rada Polityki Pieniężnej na posiedzeniu odbywającym się w dniach 3-4 października zdecydowała o kolejnej obniżce stóp procentowych. Czym RPP uzasadniła ten ruch?

Rada Polityki Pieniężnej zdecydowała o obniżeniu stopy referencyjnej NBP o 25 punktów bazowych – do poziomu 5,75 proc. Obniżka, która wchodzi w życie 4 października nie jest tak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2025 / 08:03
StoryEditor
Nowa strategia Eurocash pomija wyzwania rynkowe i nie daje konkretnych rozwiązań [EKSPERT]
Michał Sadecki, prezes MSL Consulting, sceptycznie ocenia najnowszy biznesplan Grupy Eurocash

Strategia Eurocash na lata 2026-2027 to dokument pełen nadziei, życzeń i ambitnych obietnic, jednak trudno nie zauważyć sceptycyzmu inwestorów i wyzwań, przed jakimi stoi hurtownik w sektorze grocery w Polsce - tak Michał Sadecki, prezes MSL Consulting, ocenia najnowszy biznesplan Grupy Eurocash.

W artykule przeczytasz:

  • Wojna pomiędzy Biedronką a Lidlem a wpływ na inne sieci 
  • Plusy i minusy strategii Grupy Eurocash
  • Sprzeczność interesów pomiędzy hurtownikami a ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 17:20
StoryEditor
Adam Imielski, szef Kraft Heinz w Polsce: Innowacje są jednym z moich priorytetów [WYWIAD]
Za kadencji Adama Imielskiego w roli dyrektora zarządzającego Kraft Heinz w Polsce liczba nowości wprowadzanych przez firmę na rynek wzrosła z dwóch, trzech do ponad 30 rocznie (fot. materiały prasowe)

Pudliszki czy Heinz? Która z tych marek jest bliższa sieci Dino. Adam Imielski, dyrektor zarządzający Kraft Heinz w Polsce, zdradza w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl, jak rozwija się współpraca firmy z siecią Dino. Mówi również o tym, gdzie Kraft Heinz szuka dla siebie szans na wzrosty oraz jakie lekcje wyciąga z wdrożeń, które nie zawsze kończą się sukcesem.

Z tego tekstu dowiesz się: 

  • Jak układa się współpraca firmy Kraft Heinz z siecią Dino?
  • Jakie udziały mają marki Pudliszki i Heinz w rynku ketchupu, przetworów pomido...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 17:33