30.07.2021 / 10:55
StoryEditor

Praca w handlu. Jak zatrzymać pracownika na dłużej i zmniejszyć rotację w sklepie?

Pracownik sklepu (fot. Shutterstock)
- Kwestie finansowe były, są i będą bardzo ważne. Wyzwaniem dla branży handlowej, ale i całego rynku pracy, będzie także uelastycznienie oferty zatrudnieniowej. Widać to chociażby na przykładzie stanowisk w handlu, gdzie kasjer-sprzedawca zastępowany jest przez osobne stanowiska – kasjera i sprzedawcy, kiedy trudniej znaleźć osoby łączące te funkcje - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Adrian Juchimiuk, employer branding director w MJCC.

Dlaczego pracownicy sklepów odchodzą z pracy?

Jak wynika z naszego badania "Praca i pracodawcy w branży handlowej" ponad połowa pracowników handlu (51%) trafiła do branży prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 17:08
StoryEditor
MediaMarkt bliżej klientów. Sieć otwiera pierwszy sklep w formacie Xpress na naszym rynku
Sieci MediaMarkt otworzyła w Polsce pierwszy sklep w nowym formacie Xpress (fot. materiały prasowe)
Sieć elektromarketów MediaMarkt powiększyła się o dwie placówki. Szczególnie warto skupić się na jednej z nich, otwartej w Rumi, ponieważ jest to sklep w formacie, którego dotąd na naszym rynku nie było.

27 czerwca sieć MediaMarkt przekroczyła liczbę 80 placówek na naszym rynku. Tego dnia otworzyła dwa sklepy, zlokalizowane w Lesznie oraz w Rumi. Jednocześnie zadebiutowała w Pol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 13:40
StoryEditor
NielsenIQ: Rośnie wolumenowa sprzedaż FMCG. Dyskonty coraz ważniejszym kanałem [WIDEO]
Konrad Wacławik, Head of Retailer Services Poland w NielsenIQ (fot. mat. własne)
- Rynek detaliczny w Polsce rósł do tej pory kilkunastoprocentowo, ale cały ten wzrost wartości sprzedaży był sterowany wzrostem cen. To, co obserwujemy teraz i co jest bardzo pozytywną informacją zarówno dla rynku, jak i dla podmiotów, które w tym rynku uczestniczą, to wzrost wolumenów - mówił podczas kongresu Retail Trends 2024 Konrad Wacławik, Head of Retailer Services Poland w NielsenIQ.

Jak podkreślił ekspert, od początku 2024 r. w każdym miesiącu sprzedaż na rynku FMCG w ujęciu wolumenowym wzrosła. To zjawisko, którego nie było w okresie podwyższonej inflacji....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2024 16:23