21.12.2022 / 12:48
StoryEditor

Noel Collett – były szef detalu Grupy Eurocash szefem operacji w firmie zarządzającej siecią sklepów, hoteli i barów w Irlandii i UK

Noel Collett (linkedin)
Noel Collett zaczynał karierę w hotelarstwie, następnie przez wiele lat pracował w sieci Lidl, ostatnio odpowiadał za zarządzanie segmentem detalicznym w Grupie Eurocash. Obecnie wrócił do Anglii, gdzie znalazł zatrudnienie na stanowisku menedżerskim w firmie SSP UK & Ireland.

Noel Collett rozpoczął karierę zawodową w firmie Forte Hotels, jako menedżer ds. żywności i napojów. Po niespełna pięciu latach przeniósł się do Grupy Schwarz, gdzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.01.2025 / 17:30
StoryEditor
Prognozy niewypłacalności dla branży handlowej na 2025 r. Czego mogą spodziewać się detaliści i hurtownicy? [ANALIZA]

Zgodnie z prognozami Coface, łączna liczba niewypłacalności polskich przedsiębiorstw odnotowana w całym 2024 roku (wg danych na dzień 7 stycznia br.) osiągnęła kolejny rekord i wyniosła 5 576. Oznacza to, że w porównaniu z rokiem 2023 liczba niewypłacalności wzrosła o 19 proc. Głównymi wyzwaniami dla biznesu handlowego były wysokie koszty zatrudnienia, finansowania i utrzymanie marżowości. Według ekspertów dla sektora dystrybucyjnego nadchodzą lepsze czasy.

Według danych firmy Coface liczba niewypłacalności przedsiębiorstw w Polsce wzrosła o 19 proc. w 2024 r. Mimo, że rosnąca liczba niewypłacalności była odnotowywana także w poprz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 11:14
StoryEditor
Akcjonariusze Orlenu mogą zacierać ręce. Koncern ogłasza strategię do 2035 roku z nową polityką dywidendową
Grupa Orlen ogłasza strategię do 2035 r. (fot. wiadmoscihandlowe.pl)

Grupa Orlen ogłosiła 10-letnią strategię pn. "Energia jutra zaczyna się dziś". Skuteczne wdrożenie inicjatyw strategicznych ma pozwolić na transformację Grupy Orlen w kierunku zintegrowanej, zdywersyfikowanej i odpornej na cykle gospodarcze organizacji. Koncern deklaruje ambicję zapewnienia stabilnego tempa wzrostu zysku operacyjnego i regularnej wypłaty rosnącej dywidendy.

Strategia Grupy Orlen "Energia jutra zaczyna się dziś” zbudowana jest na dwóch fundamentach:

Dekarbonizacja aktywów i transformacja energetyczna rozumiana jako prowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 00:40