26.05.2021 / 13:25
StoryEditor

Mieszane nastroje wśród sieci handlowych. Pozytywne prognozy dla sprzedaży, ale sytuacja finansowa nadal pesymistyczna

Miesięczny Indeks Koniunktury wyniósł w lutym 77,8 pkt. (Fot. Shutterstock)
Jak podaje GUS w najnowszym opracowaniu „Koniunktura gospodarcza, maj 2021”, w maju wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury kształtuje się w większości prezentowanych obszarów gospodarki na wyższym poziomie niż przed miesiącem, jednak nadal poniżej średniej długookresowej. W przypadku handlu detalicznego przedsiębiorcy zgłaszają nieznaczną poprawę ogólnego klimatu koniunktury.

W maju wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla sekcji handel detaliczny kształtuje się na poziomie minus 0,4 (minus 8,3 przed miesiącem). Poprawę koniunktury sygnalizuje 15,5 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 13:46
StoryEditor
Powstaje mleczny gigant. Spółdzielnie Arla Foods i DMK łączą siły
Arla Foods łączy się z niemiecką Grupą DMK, w efekcie ma powstać największa spółdzielnia mleczarska w Europie (fot. Shutterstock)

Wielonarodowa spółdzielnia mleczarska Arla Foods i niemiecka Grupa DMK ogłosiły, że chcą połączyć siły. Owocem tej fuzji ma być "najsilniejsza spółdzielnia mleczarska" w Europie. Jak będzie się ona nazywała i kto stanie za jej sterami?

Należąca do rolników z siedmiu krajów Europy Północnej spółdzielnia Arla Foods łączy się z Grupą DKM, będąca największą spółdzielnią mleczarską w Niemczech. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 12:37
StoryEditor
Krzysztof Pawiński, Maspex: Inwestujemy w trudnych czasach, gdy wróci koniunktura konsumencka, będziemy gotowi
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex (arch. wiadomoscihandlowe.pl)

Podczas debaty ‘Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG — scenariusze i wyzwania‘, Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex, odnosił się do sytuacji gospodarczej i geopolitycznej, ujawniał też strategię rozwoju firmy na najbliższe lata.

Krzysztof Pawiński, Maspex, skomentował podczas debaty ‘Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG — scenariusze i wyzwania‘, poczynania konfrontacyjne pre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 04:18