12.02.2025 / 18:53
StoryEditor

Marian Owerko, FoodWell nt. rządowych planów inwestycji i deregulacji: Inwestując w gospodarkę, trzeba pamiętać, że drugiej Mety czy Googla nie zbudujemy

Marian Owerko, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodWell, był jednym z biznesmenów obecnych podczas spotkania, w trakcie którego Donald Tusk prezentował nowy program gospodarczy dla Polski (fot. materiały prasowe)

Premier Donald Tusk przedstawił zarysy nowego programu gospodarczego dla Polski. Marian Owerko był jednym z biznesmenów obecnych podczas tej prezentacji. Co założyciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodWell (dawniej Bakalland) sądzi o zapowiedziach szefa rządu?

10 lutego, przedstawiając nowy program gospodarczy dla Polski, premier Donald Tusk zapowiedział, że nakłady na inwestycje wyniosą od 650 do 700 mld zł.

Marian Owerko, w k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 16:15
StoryEditor
Eternis, Glovo i Renault Polska rozwijają elektromobilność w sektorze delivery. Są pierwsze znaczące efekty

W wyniku wspólnej inicjatywy Eternis – firmy wspierającej m.in. aplikacje delivery w Europie – gracza q-commerce Glovo i producenta aut Renault Polska kurierzy dostarczający zamówienia korzystają w Warszawie z niskoemisyjnej floty dostawczej. Prawie 145 tys. km przejechanych bez emisji CO2, niemal 17 ton mniej dwutlenku węgla to efekt kilkumiesięcznej współpracy.

Nowoczesna flota nie tylko ogranicza ślad węglowy sektora delivery, ale także daje kurierom dodatkowe udogodnienia, takie jak darmowe parkowanie i możliwość jazdy buspa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 18:02
StoryEditor
30 lat darmowych zakupów w Lidlu. Kto, gdzie i jak może je wygrać?
Jeden z oddziałów sieci Lidl zorganizował bardzo atrakcyjny konkurs dla klientów (fot. Shutterstock)

Sieci handlowe robią wiele, żeby skłonić klientów do zakupów w swoich sklepach, ale krok, na który zdecydował się Lidl, mocno dystansuje konkurencję. Niemiecka sieć zorganizowała konkurs, w którym klienci mogą wygrać darmowe zakupy nie przez tydzień, miesiąc czy rok, ale przez 30 lat.

"Chapeau bas!" a po polsku "Czapki z głów!" – tak Sebastian Rennack, analityk handlu detalicznego oraz założyciel firmy Aletos Retail Advisory podsumował w mediach społecz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. marzec 2025 16:32