29.05.2023 / 08:27
StoryEditor

Koszyk podstawowych produktów spożywczych odrobinę tańszy. Głównie dzięki pomidorom

Nieco tanieją niektóre warzywa sezonowe (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wartość koszyka podstawowych produktów spożywczych, monitorowana przez portalu Business Insider we współpracy z aplikacją PanParagon, nieznacznie spadła w relacji do poprzedniego tygodnia. Staniały przede wszystkim pomidory, najbardziej zdrożały jabłka.

W okresie od 17 do 23 maja koszyk zakupowy, prześledzony w aplikacji PanParagon, kosztował 135,37 zł, czyli o 1,2 zł mniej niż tydzień wcześniej. Najbardziej staniały po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 20:12
StoryEditor
Polski producent, hurtownik i detalista żywności inwestuje w zaplecze logistyczne
Janex Sławomir i Elżbieta Wiesiak Sp. j.

Firma Janex, polski producent żywności oraz dostawca detaliczny i hurtowy wynajął około 11,7 tys. mkw. nowej powierzchni w kompleksie magazynowym MLP Pruszków II. Firma uruchomi w nowym budynku swój drugi i jednocześnie dwukrotnie większy zakład funkcjonujący na terenie tego parku logistycznego. Zgodnie z planem najemca będzie mógł korzystać z dodatkowej powierzchni od kwietnia 2026 r.

Firma Janex podpisała z MLP Group nową umowę najmu na około 11,7 tys. mkw. w kompleksie MLP Pruszków II. Z tego około 1,5 tys. mkw. przeznaczone będzie na cele biurowe, a 10,2 t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 14:35
StoryEditor
Żabka reaktywuje poprzednie logo i organizuje konkurs internetowy. Sieć stawia na marketing "nostalgiczny"

Żabka Polska organizuje nową kampanię marketingową, podkreślając fakt, że najmłodsze pokolenia klientów sieci urodziły się w momencie, gdy ta już istniała. Operator reaktywuje poprzednie logo, wykorzystując je we wzornictwie kolekcji odzieży i gadżetów Żabka Crew, które można wygrać w konkursie internetowym.

Sieć Żabka reaktywuje poprzednie logo i wprowadza limitowaną kolekcję ubrań i gadżetów, w skład której wchodzą bluzy, koszulki, bandany i breloki. Zestawów nie będzie można ku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 05:56