17.07.2020 / 10:40
StoryEditor

Kaufland wystartował z kampanią employer brandingową

Sklep Kaufland w Radomiu (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Rusza kampania employerbrandingowa sieci Kaufland, w której firmę przedstawiają osoby w niej zatrudnione. Sieć chce w ten sposób wzmocnić wizerunek atrakcyjnego pracodawcy zarówno wśród obecnych pracowników, jak i osób dopiero rozpoczynających karierę w handlu.

W kampanii „Kaufland. Dobre miejsce” ukazane zostaną aspekty wyróżniające pracę w strukturach firmy, takie jak atrakcyjne warunki zatrudnienia, międzynarodowe środowisko, możliw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 22:28
StoryEditor
Amazon chce kupić TikToka. Czy prezydent Donald Trump na to pozwoli?
TikTok stał się jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych dla najmłodszych użytkowników

Koncern Amazon wyraził zainteresowanie przejęciem TikToka w Stanach Zjednoczonych. Oferta została złożona w formie listu ofertowego skierowanego do wiceprezydenta J.D. Vance‘a i sekretarza handlu Howarda Lutnicka.

Po tych doniesieniach wartość akcji Amazona wzrosła o ponad 2,5 proc. i stale rośnie. dziennik "New York Times" informuje jednak, że strony decydujące o przyszłości platformy ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 15:52
StoryEditor
Czekolada z anielskimi włosami w sklepach Carrefour i Supeco. Detalista wyprzedził konkurencję?
Carrefour wprowadza do sprzedaży w wybranych sklepach czekoladę z ”anielskimi włosami”, na którą modę, podobnie jak na czekoladę dubajską, kreują social media (fot. materiały prasowe)

Carrefour chwali się, że jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wprowadza do sprzedaży czekoladę z "anielskimi włosami". Produkt nie będzie jednak dystrybuowany masowo, a dostępny w wybranych sklepach pod szyldami Carrefour oraz Supeco.

Popularność tzw. dubajskiej czekolady, dostępnej już na rynku w bardzo wielu odsłonach, które często nie pochodzą z Dubaju, pokazuje, że Polscy są otwarci na słodycze w oryginal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 12:31