17.10.2022 / 09:52
StoryEditor

Jarosław Sobczyk, Biedronka: Wynagrodzenia będą kluczowe. Na koniec miesiąca dla pracownika liczy się to, co realnie mu wpłynie na konto [WYWIAD]

Jarosław Sobczyk, członek zarządu i dyrektor personalny Jerónimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, opowiada w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl o wyzwaniach, jakie stawia dzisiaj przed sieciami handlowymi sytuacja na rynku pracy oraz o działaniach, jakie podejmuje firma, by być konkurencyjnym, wiarygodnym i solidnym pracodawcą.

Jakie wyzwania napotyka Biedronka w związku z obecną trudną sytuacją na rynku pracy?

Takie, jak cały rynek, ponieważ jesteśmy obecni i w dużych miastach, i w średnich czy m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 12:12
StoryEditor
Polski konsument AD 2024 - jak kupuje, jaki ma stosunek do AI i czy wciąż obawia się inflacji? Wyniki nowego badania PwC
Trendy konsumenckie przychodzą i przemijają, ale cena nieustannie pozostaje najważniejszą kwestią dla klientów z Polski (fot. Shutterstock)
Dla konsumentów w Polsce najbardziej liczy się cena produktów. Są też otwarci na technologie, a najłatwiej dotrzeć do nich przez serwisy społecznościowe. To wnioski z najnowszego raportu opublikowanego przez Strategy& (PwC).

Z przeprowadzonego badania wynika, że największym zagrożeniem w oczach konsumentów jest inflacja (66 proc.) i to ona ma największy wpływ na decyzje dotyczące wydatków konsum...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2024 / 10:07
StoryEditor
Studenac otwiera nowe centrum dystrybucyjne pod Zagrzebiem. Firma rozbudowuje możliwości logistyczne
Według chorwackich mediów Biedronka może przejąć sieć Studenac
Studenac, spółka z portfela funduszu Enterprise Investors uruchomi w przyszłym roku nowoczesne centrum dystrybucyjne niedaleko stolicy Chorwacji. Obiekt zwiększy wydajność i efektywność procesów logistycznych sieci, działającej w segmencie proximity. Nowe centrum pozwoli skrócić czas dostaw do sklepów oraz dodatkowo usprawni współpracę z dostawcami.

Nowe centrum dystrybucyjne o powierzchni około 36,5 tys. mkw. powstanie w miejscowości Velika Gorica, niedaleko Zagrzebia i docelowo znajdzie w nim zatrudnienie około 500 os...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 19:10