14.11.2022 / 12:52
StoryEditor

Inspekcja Handlowa kontroluje składy węgla w całej Polsce, prowadzi monitoring cen

Tomasz Chróstny, prezes UOKiK
Kontrole sprzedawców węgla przez Inspekcję Handlową zostały zintensyfikowane - poinformował UOKiK. Zgodnie z zapowiedzią sprawdzonych zostanie kilka tysięcy składów węgla w całej Polsce. Celem kontroli jest m.in. zwiększenie intensywności monitoringu cen pod kątem zmów przedsiębiorców, a także kontrola legalności ich działania.

UOKiK zapewnia, że rynek węgla znajduje się pod "stałą obserwacją" jego prezesa. Dotychczas, w ramach prowadzonego badania rynku, sprawdzone zostały działania  201 podmiotów pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.02.2025 / 20:38
StoryEditor
Carrefour ma pomysł, jak pokonać Lidla i Biedronkę. Operator poluje na małe firmy i wzmacnia strategię lokalności

Carrefour Polska szuka lokalnych dostawców z całej Polski. Operator sieci hiper- i supermarketów oraz sklepów convenience uruchamia nową odsłonę programu "Kupujemy lokalnie" skierowanego do małych firm producenckich z całego kraju.

Carrefour chce wzmocnić współpracę z małymi producentami, oferując im możliwość szybkiego dotarcia do szerokiego grona klientów poprzez sieć lokalnych sklepów Carrefour. Inicjat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 17:12
StoryEditor
Większość Polaków deklaruje spożycie mięsa. Eksperci wskazują na trzy czynniki, którymi konsumenci kierują się przy wyborze w trakcie zakupów
Większość Polaków deklaruje spożycie mięsa. Eksperci wskazują na trzy czynniki, którymi konsumenci kierują się przy wyborze w trakcie zakupów (fot. Pixabay)

Czy branża mięsna stoi przed widmem upadku? Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Związku Polskie Mięso, prognozy związane z odchodzeniem Polaków od spożycia mięsa są nieuzasadnione. – Prognoza nadchodzącego upadku branży mięsnej jest nieprawdziwa, a potwierdziły to nasze badania konsumenckie – powiedział Jacek Strzelecki, prezes Związku Polskie Mięso.

Badanie przeprowadzone przez SW Research wykazało, że dla 57 proc. Polaków mięso stanowi stały element diety. W grupie wiekowej 18-49 lat dominowały osoby spożywające mięso regu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. luty 2025 10:18