12.04.2022 / 06:58
StoryEditor

Grupa Wydawnicza LV, w skład której wchodzi Wydawnictwo Gospodarcze, wspiera Ukrainę

Grupa Wydawnicza LV, do której należy Wydawnictwo Gospodarcze − wydawca magazynu "Wiadomości Handlowe" oraz portali wiadomoscihandlowe.pl oraz wiadomoscikosmetyczne.pl − angażuje się w pomoc ofiarom inwazji Rosji na Ukrainę.

Grupa wsparła akcję "Razem dla Ukrainy" łączną kwotą 50 tys. euro. Akcja ta jest organizowana przez Top Agrar (jedną ze spółek zależnych LV) we współpracy z Caritas Lublin oraz przy wsparciu Lubelskiej Izby Rolniczej. Jej celem jest bezpośrednia pomoc poszkodowanym z terenów wiejskich oraz wsparcie osób, które mieszkają na takich terenach i przyjmują uchodźców pod swój dach.

Każda złotówka może pomóc!

Wszystkim zainteresowanym przyłączeniem się do tej inicjatywy i przekazaniem darowizny na ten cel, podajemy numer dedykowanego dla niej konta:

Caritas Archidiecezji Lubelskiej

Numer konta: 84 1240 1503 1111 0010 4529 6890 (Bank Pekao S.A.)

Cel: "Razem dla Ukrainy − pomoc uchodźcom Caritas A. Lubelskiej"

15.04.2025 / 11:15
StoryEditor
Lego Store w Krakowie – otwarcie już w maju. Ekskluzywne zestawy w ofercie
Lego Store w Krakowie będzie ósmym salonem duńskiej sieci w Polsce (Fot. Lego)

Jeszcze przed Dniem Dziecka Lego otworzy ósmy sklep w Polsce. Lego Store w Krakowie ma zajmować 300 mkw. Będzie tu można kupić wiele podstawowych serii klocków, ale też ekskluzywne zestawy.

Lego Store w Krakowie w Centrum Handlowym Bonarka. Wielkie otwarcie 22 maja

Nowy Lego Store w Krakowie będzie znajdować się w Centrum Handlowym Bonarka przy ul. Kamieńskiego 11. Salon wystartuje 22 maja, czyli tuż przed Dniem Dziecka.

Krakowski Lego Store ma mieć powierzchnię ok. 300 mkw. Na witrynie salony pojawi się grafika przedstawiająca najbardziej charakterystyczne zabytki Krakowa, a na jej tle zostanie zaprezentowana minifigurka, która ma być niespodzianką dla krakowskich miłośników Lego. 

– Otwarcie kolejnego sklepu to potwierdzenie naszego zaangażowania w rozwój stacjonarnego kanału sprzedaży – mówi Maciej Seliński, General Manager w Grupie LEGO na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie.

Fani duńskich klocków będą mieli w sklepie do dyspozycji  wiele praktycznych atrakcji, w tym stoły do zabawy, ścianę Pick a Brick i wieżę do budowania minifigurek.

Klienci duńskiej sieci będą mogli też uczestniczyć w wydarzeniach z serii „Zbuduj i Zabierz” oraz warsztatach z kreatywności, których celem jest inspirowanie przyszłych konstruktorów poprzez praktyczną zabawę.

Obecnie Lego ma swoje sklepy w:

  • Katowicach,
  • Warszawie (dwie placówki),
  • Łodzi,
  • Gdańsku,
  • Wrocławiu,
  • Poznaniu.
    Dziękujemy, że nas czytasz!
    Pozostało jeszcze 73% tekstu

    Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

    Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

    DOSTĘP 30 DNI
    34,99 zł - 30 dni
    PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
    399,99 zł - 365 dni

    W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

    • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
    • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
    • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

    W ramach Prenumeraty WH Plus także:

    • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
    • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
    • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
    • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
    • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 15:52
StoryEditor
Czekolada z anielskimi włosami w sklepach Carrefour i Supeco. Detalista wyprzedził konkurencję?
Carrefour wprowadza do sprzedaży w wybranych sklepach czekoladę z ”anielskimi włosami”, na którą modę, podobnie jak na czekoladę dubajską, kreują social media (fot. materiały prasowe)

Carrefour chwali się, że jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wprowadza do sprzedaży czekoladę z "anielskimi włosami". Produkt nie będzie jednak dystrybuowany masowo, a dostępny w wybranych sklepach pod szyldami Carrefour oraz Supeco.

Popularność tzw. dubajskiej czekolady, dostępnej już na rynku w bardzo wielu odsłonach, które często nie pochodzą z Dubaju, pokazuje, że Polscy są otwarci na słodycze w oryginal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 16:49