03.08.2021 / 12:56
StoryEditor

Fundusze inwestycyjne ruszyły na łowy. To może być rekordowy rok na rynku M&A

Obecna sytuacja polskiej gospodarki jest całkiem niezła (fot. Scott Graham/Unsplash)
Ten rok może okazać się rekordowym dla funduszy private equity pod względem środków przeznaczonych na inwestycje. Jak szacuje firma doradcza Bain & Company, w tym roku ta grupa inwestorów wyda na przejęcia łącznie ponad 1 bln dolarów. Również w Polsce, fundusze aktywnie poszukują ciekawych firm i mają dużą determinację do zawierania transakcji.

W pierwszym półroczu 2021 r. fundusze private equity zainwestowały na świecie łącznie 539 mld dolarów. Eksperci Bain & Company spodziewają się co najmniej podobnej wartości prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 08:41
StoryEditor
O zakazie handlu w niedziele na konwencji Karola Nawrockiego. "Polak nie może być niewolnikiem w swoim kraju"
Karol Nawrocki podczas konwencji programowej (fot. za: X/@NawrockiKn)

Podczas niedzielnej konwencji programowej Karola Nawrockiego, kandydata na prezydenta popieranego przez Prawo i Sprawiedliwość, zaprezentowano 21 postulatów pod hasłem "Polska sferą normalności". W trakcie wydarzenia na scenie poruszono m.in. temat zakazu handlu w niedziele.

Karol Nawrocki obiecał w niedzielę m.in. obniżenie VAT-u do 22 proc., zatrzymanie Zielonego Ładu i obniżkę rachunków za prąd o jedną trzecią. Trzeba jednak podkreślić, że prezyd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 13:17
StoryEditor
Lidl inwestuje w sportową markę własną. Do promocji zatrudnił małżeństwo słynnych tenisistów
Sklep sieci Lidl (fot. Shutterstock)

Sieć Lidl rusza z promocją artykułów sportowych marki własnej Crivit. W spotach promocyjnych ma wystąpić legendarne tenisowe małżeństwo – Steffi Graff i Andre Agassi.

O sprawie pisze Lebensmiitel Zeitung. Nie ma jeszcze oficjalnego potwierdzenia tej informacji, dyskont odmówił dziennikarzom komentarza. Gazeta zwraca uwagę, że Lidl poszukiwał ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. marzec 2025 21:35