18.01.2022 / 08:24
StoryEditor

Donald Tusk w piekarni w Kościanie: albo chleb będzie droższy, albo ludzie musieliby stracić pracę

Donald Tusk, przewodniczący PO podczas wizyty w piekarni w Kościanie (twitter.com/Platforma_org)
Donald Tusk odwiedził we wtorek, 18 stycznia br. o godz. 5 rano jedną z piekarni w Kościanie. - Rozbawialiśmy głównie o cenach gazu, bo wiecie Państwo co to może oznaczać dla takiej piekarni, jak ta w Kościanie – mówił do dziennikarzy przewodniczący Platformy Obywatelskiej.

Donald Tusk dodał, że rozmawiał nie tylko gazie, ale też o drożyźnie. Zaznaczył, że mąka, czyli podstawowy surowiec dla piekarni jest prawie 100 proc. razy droższa w tej chwili ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 11:48
StoryEditor
Żabka chce zarabiać na retail mediach. Odpaliła pierwszą kampanię z zewnętrznym partnerem
Żabka w Poznaniu (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)

Żabka szuka dodatkowych źródeł przychodów i zysków. Jednym z nowych silników rozwoju grupy ma być kanał mediów detalicznych (retail media), uruchomiony przez największego franczyzodawcę w Polsce w minionym kwartale. Jak wyglądają plany Żabki w tym zakresie?

Podczas konferencji prasowej zarząd Żabki poinformował, że w ubiegłym kwartale sieć uruchomiła kampanię reklamową retail media we współpracy z pierwszym zewnętrznym partnerem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 11:15
StoryEditor
Burgery dla klimatu. Jak Max Burgers chce przekonać klientów smakiem do ekologii ?
Jonas Mårtensson, szef kuchni Max Burgers z nowym Secret Burgerem (fot. materiały prasowe)

7 listopada w Max Premium Burgers premierę ma nowa pozycja, która obecnie oferowana jest pod nazwą Secret Burger. Jest to okazja żeby opowiedzieć o tym jak szwedzka sieć chce przekonać klientów do wyboru ich pozycji i dlaczego ten wybór może mieć pozytywne skutki dla klimatu?

Max Burgers jest firmą dumną ze swojego podejścia do ekologii. Sieć 13 razy z rzędu zdobyła tytuł „najbardziej ekologicznej marki w Szwecji” w branży gastronomicznej. Do tego w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 23:44