17.10.2022 / 11:09
StoryEditor

Auchan Polska "w szczególnie trudnej sytuacji" od momentu agresji Rosji na Ukrainę

Na zdj. Auchan w Gdyni (fot. mares90/Shutterstock)
Auchan zdaje się mieć już w dużej mierze za sobą kryzys wizerunkowy, jaki wystąpił w związku z kontynuowaniem przez sieć działalności w Rosji pomimo ataku tego kraju na Ukrainę. Zarząd polskiego oddziału francuskiej firmy właśnie podzielił się własnymi obserwacjami na temat wojny w Ukrainie i jej wpływie na działalność sklepów Auchan w Polsce. Zapewnia, że po wybuchu wojny polska spółka znalazła się "w szczególnie trudnej sytuacji".

W sprawozdaniu z działalności zarządu Auchan Polska za 2021 r., które zostało upublicznione pod koniec ubiegłego tygodnia, znalazło się stwierdzenie, że "od 24 lutego (2022 r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 14:39
StoryEditor
Josera ogłasza podwyżki dla pracowników. Przeznaczy na nie trzy miliony złotych
Fabryka firmy Josera (fot. Josera)

W ślad za trwającą budową nowej fabryki w Nowym Tomyślu firma idzie o krok dalej i ogłasza podwyżki wynagrodzeń o 5 procent. Twierdzi, że polityka pracownicza to dziś istotny element budowy przewagi konkurencyjnej.

– Z jednej strony jesteśmy międzynarodowym przedsiębiorstwem, z ugruntowaną pozycją na rynku żywienia zwierząt, z drugiej – czujemy się firmą z sąsiedztwa, która jest blisko lud...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 09:29
StoryEditor
Gdzie zakupy świąteczne będą najtańsze? Jedna sieć przeprowadziła ogromną ofensywę cenową. Dyskonty liderami podwyżek (RAPORT ASM)
Sklep sieci Dino Polska (Shutterstock)

Sieć Dino obniżyła ceny produktów świątecznego koszyka ASM aż o ponad 9 proc. i została liderem zestawienia najtańszego koszyka zakupowego przed świętami. Najwyższe wzrosty cen względem zeszłego roku zanotowano w dyskontach.

Badanie „koszyk świąteczny 2024” firmy ASM Sale Force Agency pokazuje, że najtańszy koszyk zakupów przedświątecznych można mieć w Dino. Cena to 248,97 zł. Na drugim miejscu zes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. grudzień 2024 11:10