18.08.2023 / 11:51
StoryEditor

Żabka rozwija równolegle kilkanaście konceptów handlowych. Sieć chce być wszędzie, gdzie są klienci [PRZEGLĄD PROJEKTÓW]

<p>Ekologiczny sklep Żabka (fot. mat. prasowe)</p>

Ekologiczny sklep Żabka (fot. mat. prasowe)

fot. Mat. Prasowe
<p>Ekologiczny sklep Żabka (fot. mat. prasowe)</p>
fot. Materiały Prasowe
<p>Ekologiczny sklep Żabka (fot. mat. prasowe)</p>
fot. Żabka Polska
<p>Ekologiczny sklep Żabka (fot. mat. prasowe)</p>
fot.
<p>Ekologiczny sklep Żabka (fot. mat. prasowe)</p>
<p>Ekologiczny sklep Żabka (fot. mat. prasowe)</p>
<p>Ekologiczny sklep Żabka (fot. mat. prasowe)</p>
<p>Ekologiczny sklep Żabka (fot. mat. prasowe)</p>
Żabka to bez wątpienia najbardziej innowacyjna sieć spożywcza w Polsce, a być może nawet w Europie. Detalista nieustannie testuje i rozwija kolejne koncepty handlowe, konsekwentnie realizując swoją misję convenience – być wszędzie tam, gdzie mogą nas potrzebować konsumenci. Dokonaliśmy subiektywnego przeglądu rozwiązań testowanych lub wdrażanych już na szerszą skalę.

Żabka startowała jako klasyczny – chciałoby się powiedzieć ‘‘nudny‘‘ – sklep osiedlowy, niewiele różniący się od konkurencyjnych sklepów, prowadzonych przez tysiące niezależnyc...

22. listopad 2024 13:08