13.12.2018 / 16:02
StoryEditor

Pierwsze działania ATL’owe Purella SuperFoods

(fot. materiał partnera)
„Zdrowe przekąski z białkiem, potasem i magnezem” takim właśnie przekaz wybrzmiewał z kampanii ATL’owych promujących firmę Purella SuperFoods oraz markę BeRAW.

Purella SuperFoods po regionalnej kampanii outdoorowo-ambientowej w sierpniu br. po raz pierwszy postanowiła wejść w ATL i w 3 kwartale bieżącego roku wzięła udział w dwóch kampaniach TV promujących swoją markę BeRAW. W portfolio BeRAW znajdują się produkty impulsowe: batony, kuleczki i smoothie, czyli zdrowe przekąski wysokiej jakości o prostym składzie.

Pierwsza kampania ATL z Grupą TVN oparta była o 8-sekundowy billboard sponsorski promujący batony i smoothie BeRAW z voicoverem Ewy Chodakowskiej. Komunikat skierowany do targetowanej grupy odbiorców miał za zadanie promocję zdrowych produktów, naturalnie bogatych w składniki prozdrowotne takie jak białko, magnez czy potas, które stają się coraz bardziej popularne na rynku poprzez zwiększająca się świadomość konsumenta. Właśnie taką misją kieruje się Purella SuperFoods opracowując wszystkie swoje produkty. Dodatkowo głównym celem dla firmy jest promocja zdrowego stylu życia i odżywiania opartego o produkty najwyżej jakości, bez dodatku cukru, konserwantów, wzbogacone o naturalne składniki wywierające korzystny wpływ na organizm człowieka.
 
Równolegle z kampanią sponsorską Purelli ruszył spot ŻABKI z promocją linii BeRAW w TVN i Polsat. Purella jako pierwsza na rynku firma z portfolio zdrowych produktów zaistniała w kampanii ATL-owej Żabki, gdzie w komunikacji przedstawiono BeRAW markę zdrowych produktów impulsowych. Jest to ogromne osiągniecie dla firmy, dodatkowo pokazuje nadchodzące zmiany i kierunek komunikacji zarówno samej sieci, jak i całego rynku.
 
Rynek zdrowych przekąsek rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Z roku na roku można zaobserwować wzrost wartości sprzedaży produktów wpisujących się w tę kategorię. Konsumenci coraz bardziej zwracają uwagę na to, co trafia do ich sklepowego koszyka. Są zdecydowanie bardziej świadomi w kwestii zdrowego odżywiania. Szukają produktów naturalnych z prostym składem, bez dodatku cukru czy konserwantów.  Wzrasta też zainteresowanie produktami funkcjonalnymi, które pozwalają uzupełnić dietę w białko, witaminy czy inne cenne składniki odżywcze. Takie są właśnie produkty od Purella SuperFoods - firmy, która zaplanowała na 2019 rok intensyfikację działań reklamowych dla marki BeRAW oraz wprowadzenie kolejnych 3 nowych marek na rynek.
 

22. listopad 2024 17:11