Pełne relacje tekstowe:
Koniec z sentymentami - relacja z pierwszej debaty
Producenci mięsa nie mogą pójść spać - relacja z drugiej debaty
Fotorelacje:
Główna fotorelacja z Kongresu Mięsnego
Fotorelacja z pierwszego panelu dyskusyjnego
Fotorelacja z drugiego panelu dyskusyjnego
Prezentacje:
Branża mięsna musi zwiększyć efektywność
Branża mięsna jest w dobrej kondycji
Rynek wieprzowiny ma potencjał
Polacy żyją i konsumują w biegu
Jak kształtować silną markę spożywczą?
Skuteczne strategie zakupu mięsa
Grozi nam zachwianie równowagi między podażą i popytem
Ekspert radzi, jak zorganizować stoisko z mięsem i wędlinami
Wyzwania cenowe producentów mięsa i wędlin
Jak budować zespół, który realizuje cele firmy?
Lista wszystkich prezentacji, wraz z linkami do pobrania
Artykuły:
Prezes Res-Drobu: Nie należy szkodzić sobie nawzajem
Prezes ZM Konarczak: Renesans sklepów mięsnych mamy już za sobą
Wiceprezes SRW RP: Trend jest jeden – polska żywność!
Prezes Pekpolu: We współpracy z siecią trzeba być elastycznym
W tym roku będzie ok. 15 dużych przejęć na rynku mięsa!
Prezes Pekpolu: Internet zyskuje w branży mięsnej na znaczeniu
Wiceprezes firmy Tarczyński: Branża mięsna ma jasny cel – pogodzenie potrzeb konsumentów i handlu
Prezes Drosedu: Trudniej budować markę w mięsie, niż w innych kategoriach
Rentowność w branży mięsnej to ok. 3 proc.
Polskie firmy mięsne porozumieją się i rzucą rękawicę zagranicznym gigantom?
Pini Polonia chce podbić odległe, azjatyckie rynki
Nadchodzi czas decyzji, czy sprzedawać mięsne biznesy
Superdrob będzie rozwijał segment dań gotowych
Materiały wideo:
Szara strefa zagrożeniem dla zakładów mięsnych
Sieć Spar wprowadzi na polski rynek nową markę własną
Polski sektor spożywczy jest w dobrej, czy złej kondycji?
Spar Polska osiągnął najlepszy wynik w historii
Unia Europejska pozostanie głównym rynkiem zbytu dla mięsa z Polski
W sprzedaży bezpośredniej najważniejsze jest bezpieczeństwo żywności
Rynki dalekowschodnie kluczowe dla polskiego eksportu mięsa
Milenijna szansa dla polskiego drobiu
Spar zapowiada 50 otwarć sklepów i większe wsparcie dla franczyzobiorców
Prezes ZMB Białystok opowiada o planach firmy
Sieci handlowe będą próbowały przerzucić koszty podatku obrotowego na przetwórców
Na rynku folii dla branży spożywczej liczy się innowacyjność
Andrzej Faliński, POHiD: Podatek handlowy przygotowywany jest w sposób niepoważny
Sieć Frac rozwija asortyment w zróżnicowanych cenach
Wiceprezes sieci Nasz Sklep komentuje kwestię opodatkowania franczyzy
Widać ożywienie w inwestycjach branży drobiarskiej
Trudności na rynku mięsa to wyzwanie
Robert Paździor: podatkiem obrotowym obciążymy dostawców
Wiceprezes Superdrobu: Spodziewamy się rozwoju rynku dań gotowych
Dyrektor Pini Polonia: Jestem umiarkowaną optymistką
Kongres Mięsny 2016: Trudne rozmowy handlu z dostawcami
Inne:
Najlepsze Stoisko Mięsne 2016 – zwycięzcy konkursu
Kongres Mięsny 2016 – relacja minuta po minucie
Zobacz także:
Opinie uczestników o Kongresie Mięsnym 2016
25.04.2016 / 15:32
StoryEditor
Kongres Mięsny 2016 - podsumowanie
()
Ponad 200 gości, pasjonujące debaty o branży mięsnej, rozmowy biznesowe w kuluarach, a także okazja do bliskiego zapoznania się z ofertami wielu firm - to wszystko towarzyszyło nam podczas Kongresu Mięsnego 2016. Zapraszamy do zapoznania się z materiałami, jakie powstały podczas tego wydarzenia.
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE