Halina Osińska, dyrektor generalna Pini Polonia: Kongres Mięsny to bardzo dobra inicjatywa
Krzysztof Wachowski, wiceprezes i dyrektor zarządzający firmy Tarczyński: Wystąpienia podczas Kongresu Mięsnego były bardzo inspirujące i rzucały sporo nowego światła na to, co dzieje się w branży
Józef Konarczak, prezes ZM Konarczak: Takie spotkania jak Kongres Mięsny są ważne, bo potrzebna jest wymiana poglądów między fachowcami
Piotr Ziemann, wiceprezes Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP: Kongres Mięsny jest dla mnie podstawą tworzenia korelacji między przedsiębiorcami
Krzysztof Janczak, regionalny dyrektor sprzedaży Fenix Systems: Kongres Mięsny to ciekawa platforma wymiany informacji i zdobywania nowych kontaktów
Monika Sadoch, kierownik sprzedaży Bogucki Folie: Mam nadzieję, że kontakty które zawiązaliśmy podczas Kongresu Mięsnego będą owocowały w przyszłości
"Bardzo chętnie bierzemy udział w branżowych spotkaniach właśnie takich, jak zorganizowany przez Wiadomości Handlowe Kongres Mięsny 2016. Jesteśmy tutaj obecni m.in. po to, aby >>poczuć puls branży<<. Dzięki zdobytej wiedzy jesteśmy w stanie lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Takie spotkania umożliwiają nam poznanie trendów rynkowych oraz kierunków rozwoju poszczególnych branż, a co za tym idzie odpowiednie przygotowanie propozycji naszych usług. Z uwagą śledzimy podawane podczas Kongresu informacje dotyczące wielkości produkcji poszczególnych zakładów i potrzeb w zakresie eksportu z podziałem na rodzaje mięs. Bardzo ważne są dla nas również informacje dotyczące fuzji i przejęć."
Marcin Pakulski, regionalny kierownik sprzedaży spedycji międzynarodowej i Jakub Wojtkowiak, managerprojektu w Nagel Polska