05.03.2018 / 14:23
StoryEditor

Drogerie Polskie testują mobilną aplikację lojalnościową

Uczestnicy sieci i partnerzy handlowi z zainteresowaniem wysłuchali informacji o planach jej dalszego rozwoju (Wiadomości Kosmetyczne/T.Boguta)
Uczestnicy sieci i partnerzy handlowi z zainteresowaniem wysłuchali informacji o planach jej dalszego rozwoju (Wiadomości Kosmetyczne/T.Boguta)
Uczestnicy sieci i partnerzy handlowi z zainteresowaniem wysłuchali informacji o planach jej dalszego rozwoju (Wiadomości Kosmetyczne/T.Boguta)
Wiosenna konferencja handlowa sieci DP Drogerie Polskie (Wiadomości Kosmetyczne/T.Boguta)
Uczestnicy sieci i partnerzy handlowi z zainteresowaniem wysłuchali informacji o planach jej dalszego rozwoju (Wiadomości Kosmetyczne/T.Boguta)
Wiosenna konferencja handlowa sieci DP Drogerie Polskie (Wiadomości Kosmetyczne/T.Boguta)
Uczestnicy sieci i partnerzy handlowi z zainteresowaniem wysłuchali informacji o planach jej dalszego rozwoju (Wiadomości Kosmetyczne/T.Boguta)
Wiosenna konferencja handlowa sieci DP Drogerie Polskie (Wiadomości Kosmetyczne/T.Boguta)
Uczestnicy sieci i partnerzy handlowi z zainteresowaniem wysłuchali informacji o planach jej dalszego rozwoju (Wiadomości Kosmetyczne/T.Boguta)
Uczestnicy sieci i partnerzy handlowi z zainteresowaniem wysłuchali informacji o planach jej dalszego rozwoju (Wiadomości Kosmetyczne/T.Boguta)
Uczestnicy sieci i partnerzy handlowi z zainteresowaniem wysłuchali informacji o planach jej dalszego rozwoju (Wiadomości Kosmetyczne/T.Boguta)
Uczestnicy sieci i partnerzy handlowi z zainteresowaniem wysłuchali informacji o planach jej dalszego rozwoju (Wiadomości Kosmetyczne/T.Boguta)
23. listopad 2024 19:47