10:03 Tomasz Krysiak, Shell: technologia ma wspierać doświadczenie, ale nie może przesłaniać smaku kawy [Retail Trends 2025]
09:00 Retail media to nowa maszyna do zarabiania. Jak sklepy detaliczne przekształcają przestrzeń handlową w potężne narzędzie reklamowe? [Retail Trends 2025]
11:02 Wysokie ceny kakao zmieniają rynek słodyczy. Grupa Otmuchów będzie produkować pianki Marshmallow także pod markami własnym
06.04. Tomasz Krysiak, Shell: technologia ma wspierać doświadczenie, ale nie może przesłaniać smaku kawy [Retail Trends 2025]
06.04. Retail media to nowa maszyna do zarabiania. Jak sklepy detaliczne przekształcają przestrzeń handlową w potężne narzędzie reklamowe? [Retail Trends 2025]
05.04. Wysokie ceny kakao zmieniają rynek słodyczy. Grupa Otmuchów będzie produkować pianki Marshmallow także pod markami własnym
Carrefour pokazuje nową strategię handlową! Sieć chce być liderem w nowościach i uruchamia szybką ścieżkę dla dostawców nowinek
Remigiusz Czernecki, wiceprezes GK Specjał na Retail Trends 2025: SPAR może mieć w Polsce nawet tysiąc sklepów
Eurocash podaje wyniki. Co z nich wynika? W jakich kolorach Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash widzi ten rok?