10.06.2022 / 17:24
StoryEditor

Zakupy w sklepie convenience to już nie tylko impuls. Sieciom zależy na regularnych wizytach lojalnych klientów

Carrefour (fot. LCV / Shutterstock.com)
Convenience to już nie tylko „cena, szybkość i bliskość”. Dzisiaj klient poszukuje oferty bardzo dobrej jakości i świetnej obsługi powtarzalnej podczas każdej wizyty w sklepie. Potrzebuje też bardzo efektywnej komunikacji, programów lojalnościowych, wygodnych płatności bezgotówkowych, czy rozwiązań digitalowych – to są składniki, które decydują o wygodzie, czyli convenience – mówi Krzysztof Łagowski, head of convenience, Carrefour Polska.

Krzysztof Łagowski, który zabrał głos w debacie podczas kongresu Retail Trends 2022 odniósł się do pytania, czy duże sklepy mogą być convenience, czy hiper i supermarkety wpisuj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.01.2025 / 18:48
StoryEditor
Jest nowa dyrektor ds. marketplace w Leroy Merlin. Przeszła z InPostu
Renata Dąbrowska jest nową dyrektor ds. marketplace w Leroy Merlin (fot. Renata Dąbrowska/LinkedIn)

Dotychczasowa commerce manager w InPost Fresh z nowym rokiem zmieniła firmowe barwy i rozpoczęła pracę w Leroy Merlin. Będzie rozwijać projekt marketplace.

Mowa o Renacie Dąbrowskiej, która do marca 2024 r. była commerce manager w InPost Fresh. W ciągu dwóch lat pozyskała ponad 200 sprzedawców, tworząc 250 tys. ofert w ciągu pie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.12.2024 / 11:02
StoryEditor
Lidl daleko przed Biedronką! Branża FMCG zwiększa wydatki na reklamy
Lidl daleko przed Biedronką! Branża FMCG zwiększa wydatki na reklamy (fot. Shutterstock)

Wydatki reklamowe w kanale tv przedsiębiorstw z branży FMCG w Polsce rosną w dynamicznym tempie. Najnowsze dane z raportu Nielsen Media za listopad 2024 r. pokazują, które firmy postawiły na intensywną promocję i jak zmienia się krajobraz rywalizacji na rynku.

Aflofarm pozostaje liderem wydatków reklamowych w branży FMCG, osiągając w listopadzie 2024 r. imponującą kwotę 179,2 mln zł, co oznacza wzrost o 21,5 mln zł w porównaniu do ana...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. styczeń 2025 20:42