25.06.2024 / 14:22
StoryEditor

Żabka ma już 9 tys. franczyzobiorców. Gdzie poprowadzi sklep najmłodszy członek sieci?

Jakub Uberman, 9000. franczyzobiorca sieci Żabka przed swoim sklepem zlokalizowanym w Kosinie - niespełna 4-tys. miejscowości w woj. podkarpackim (fot. materiały prasowe)
Do sieci Żabka, która liczy już ponad 10,4 tys. sklepów, dołączył właśnie 9000. franczyzobiorca. Jakub Uberrman poprowadzi placówkę zlokalizowaną w niewielkiej miejscowości Kosina, znajdującej się w województwie podkarpackim, w którym Żabka ma blisko 280 sklepów.

Jakub Uberman – 9000. franczyzobiorca Żabki nie ma doświadczenia w handlu detalicznym. Do tej pory wspierał żonę w prowadzeniu salonu kosmetycznego. Wcześniej był także menedżerem sprzedaży i przedstawicielem handlowym w firmie z branży rolniczej.

Jak sam podkreśla, zdecydował się dołączyć do Żabki przede wszystkim ze względu na wszechstronne wsparcie, jakie sieć oferuje na każdym etapie prowadzenia sklepu. – Możliwość rozwoju oraz sprawdzony model biznesowy były kluczowe w mojej decyzji. Dodatkowo rozpoznawalność marki Żabka daje mi pewność, że przyciągnę szerokie grono lojalnych klientów od samego początku – mówi.

Jakub Uberman będzie zarządzał sklepem Żabka w Kosinie – liczącej mniej niż 4 tys. mieszkańców miejscowości w województwie podkarpackim. Ta lokalizacja wpisuje się w strategię ekspansji sieci, która otwiera sklepy także w mniejszych ośrodkach w kraju, a ostatnio zadebiutowała za granicą

Auto i pakiet relokacyjny. Dla kogo?

W zeszłym roku Żabka uruchomiła ponad 1 tys. nowych sklepów, w tym 130 w miejscowościach liczących poniżej 50 tys. mieszkańców.

– Stale wzbogacamy ofertę, dostosowując ją do potrzeb klientów również z małych miejscowości, którzy coraz bardziej cenią sobie czas oraz wygodę. Jednocześnie rozwijamy nasz model biznesowy o kompleksowe szkolenia, nowoczesne narzędzia do zarządzania sklepem oraz pakiet benefitów. Franczyza to najlepsza szkoła przedsiębiorczości, a naszym celem jest wspieranie franczyzobiorców w rozwoju ich biznesów – mówi Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka i dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Przedsiębiorcy rozwijający swój biznes w małych miejscowościach i na terenach wiejskich mogą liczyć na dodatkowe wsparcie sieci. Jednym z oferowanych rozwiązań jest program "Auto na start", który zapewnia samochód umożliwiający dojazd do placówki. Program ten jest skierowany do przedsiębiorców prowadzących sklepy w miejscowościach liczących do 30 tys. osób lub mieszkających na co dzień w innych lokalizacjach.

Dodatkowym benefitem jest pakiet relokacyjny, czyli comiesięczne wsparcie finansowe dla franczyzobiorców, którzy decydują się na przeprowadzkę, aby otworzyć sklep w miejscowości do 50 tys. mieszkańców.

Żabka kobietami stoi, na Podkarpaciu w szczególności

Sklep prowadzony przez Jakuba Ubermana będzie jedną z blisko 280 placówek sieci Żabka funkcjonujących w województwie podkarpackim i pierwszą w Kosinie (dla porównania w Rzeszowie działa ich 75).

Z danych sieci wynika, że na założenie własnego biznesu i poprowadzenie swojego sklepu Żabka we wspomnianym województwie decydują się przeważnie panie (stanowią 75 proc. franczyzobiorców).

Kobiety dominują też w statystykach dla całej Polski, bo stanowią aż 65 proc. wszystkich franczyzobiorców Żabki. Warto też dodać, że sklepy w ramach tej sieci prowadzi blisko 500 obcokrajowców. 

10.12.2024 / 12:53
StoryEditor
Auchan Polska rozwija się w kanale supermarketów, cztery nowe placówki ruszyły w listopadzie i grudniu. Znamy lokalizacje

Auchan Polska kontynuuje inwestycje kanale supermarketów. W listopadzie i grudniu br. sieć otworzyła cztery nowe sklepy – supermarkety w Warszawie, Kielcach, Tarnobrzegu i w Rabce-Zdroju. Wszystkie zaprojektowane zostały zgodnie z najnowszym, innowacyjnym konceptem Auchan.

Nowy koncept supermarketów Auchan stanowi połączenie nowoczesnego i komfortowego miejsca robienia zakupów, z przyjazną przestrzenią życiową. Każdy z nowo otwartych sklepów licz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 09:34
StoryEditor
Grupa Pepco z rekordowymi przychodami. Jak wyglądają plany rozwoju sieci Pepco i Dealz?
Stephan Borchert, prezes Pepco Group (fot. materiały prasowe)

Pepco Group przedstawiła wstępne wyniki za rok obrotowy, który zakończył się 30 września tego roku. Właściciel sieci dyskontowych Pepco, Poundland i Dealz odnotował rekordowe przychody, pomimo wyzwań na kluczowych rynkach.

Przychody Grupy Pepco wyniosły 6 167 mln euro, co oznacza wzrost o 10,2 proc. w ujęciu rok do roku. Największy wkład we wzrost miała sieć Pepco, której przychody wzrosły o 14,2,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 07:22