01.12.2024 / 11:15
StoryEditor

Trenuje boks, prowadzi sklepy i chce być najlepszym franczyzobiorcą w Polsce

Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
fot. Jakub Perske
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
fot. Wiadomości Handlowe
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. Sylwester Ciszek)
fot. Sylwester Ciszek
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)

Gdyby nie pandemia, pewnie nadal mieszkałby w Wielkiej Brytanii. Wrócił i poszedł na parapetówkę do kolegi. W nocy, gdy skończyły się przekąski i napoje, odkrył, że w okolicy brakuje działających do późna sklepów. Niedługo później sam zgłosił się do Żabki, żeby taką placówkę poprowadzić. Jakub Perske nie kryje, że jego ambicją jest bycie najlepszym franczyzobiorcą sieci w Polsce!

Ma 28 lat, pochodzi spod Szczecina, ale obecnie mieszka w Gdańsku. Zanim tam trafił, los zawiódł go na Wyspy Brytyjskie. Pojechał tam, żeby… grać w piłkę nożną. Wziął udział w m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2024 / 11:23
StoryEditor
Studenac nie zadebiutuje na giełdzie w Warszawie! Spółka odwołała IPO. Z jakiego powodu?
Na zdj. sklep sieci Studenac (fot. mat. prasowe)

Chorwacki Studenac oraz główny akcjonariusz sprzedający poinformowali o podjęciu decyzji, by nie kontynuować pierwszej publicznej oferty akcji spółki. Tym samym detalista nie dołączy w przyszłym miesiącu do Żabki, Dino czy Eurocashu, które są już notowane na giełdzie w Warszawie.

Informacja o odwołaniu IPO może być traktowana jako duże zaskoczenie. Jak podaje Studenac, decyzja o zaprzestaniu kontynuacji pierwszej publicznej oferty akcji nastąpiła "z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2024 / 11:33
StoryEditor
Bezludne magazyny stają się faktem. Czy naprawdę da się zautomatyzować wszystkie procesy magazynowe?
Automatyzacja procesów magazynowych jest dziś niemal obligatoryjna, ponieważ zapewnia wymierne przewagi konkurencyjne (fot. Shutterstock)

Autonomiczne wózki widłowe i ciężarówki, inteligentne sortery, roboty kompletujące zamówienia – trwa rewolucja w magazynach i centrach dystrybucji. Współczesna logistyka rozwija się w zawrotnym tempie, nie brakuje obiektów, w których ludzie wykonują tylko najbardziej złożone zadania, a nawet magazynów niemal bezludnych.

Magazyny wyrobów gotowych, centra dystrybucyjne firm logistycznych, punkty kompletacji zamówień firm z segmentu e-commerce – wszystkie te obiekty wyludniają się w szybkim tempie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2024 21:32