01.12.2024 / 11:15
StoryEditor

Trenuje boks, prowadzi sklepy i chce być najlepszym franczyzobiorcą w Polsce

Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
fot. Jakub Perske
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
fot. Wiadomości Handlowe
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. Sylwester Ciszek)
fot. Sylwester Ciszek
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)

Gdyby nie pandemia, pewnie nadal mieszkałby w Wielkiej Brytanii. Wrócił i poszedł na parapetówkę do kolegi. W nocy, gdy skończyły się przekąski i napoje, odkrył, że w okolicy brakuje działających do późna sklepów. Niedługo później sam zgłosił się do Żabki, żeby taką placówkę poprowadzić. Jakub Perske nie kryje, że jego ambicją jest bycie najlepszym franczyzobiorcą sieci w Polsce!

Ma 28 lat, pochodzi spod Szczecina, ale obecnie mieszka w Gdańsku. Zanim tam trafił, los zawiódł go na Wyspy Brytyjskie. Pojechał tam, żeby… grać w piłkę nożną. Wziął udział w m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 15:57
StoryEditor
Leszek Bać wraca w niezłym stylu z siecią MarketVita. Stworzony przez niego projekt w ciągu 5 lat urósł trzycyfrowo i liczy blisko 150 sklepów
Sieć MarketVita stawia pierwsze kroki na Śląsku (fot. MarketVita)

Franczyzowa sieć MarketVita, którą sworzył Leszek Bać rozwija się w południowo-wschodniej części Polski i stawia pierwsze kroki na terenie Śląska. Właśnie ujawniła swoje najbliższe plany.

Polska sieć franczyzowych sklepów spożywczych MarketVita powstała w 2020 roku. Początkowo pod tym logo działało 11 placówek, które funkcjonowały pod logo Spar w czasach, gdy ope...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.01.2025 / 09:05
StoryEditor
Deweloper parków handlowych ujawnia plany na 2025 r. i pokazuje pierwszych najemców
Wizualizacja parku handlowego w Bielsku-Białej (Redkom Development)

Redkom Development, deweloper specjalizujący się w realizacji dużych parków handlowych, pochwalił się realizacjami w 2024 roku i ujawnił plany na bieżący rok. Są już znani pierwsi najemcy nowych inwestycji.

Redkom Development w ciągu ostatnich dwóch lat wybudował i otworzył trzy obiekty handlowe o łącznej powierzchni 46 000 mkw.: Park Glinianka pod Warszawą (obecnie BIG Łubna), 10 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 06:59