01.12.2024 / 11:15
StoryEditor

Trenuje boks, prowadzi sklepy i chce być najlepszym franczyzobiorcą w Polsce

Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
fot. Jakub Perske
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
fot. Wiadomości Handlowe
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. Sylwester Ciszek)
fot. Sylwester Ciszek
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)
Jakub Perske to jeden z laureatów pierwszej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater, organizowanego przez<br>
Wydawnictwo Gospodarcze (fot. archiwum JP)

Gdyby nie pandemia, pewnie nadal mieszkałby w Wielkiej Brytanii. Wrócił i poszedł na parapetówkę do kolegi. W nocy, gdy skończyły się przekąski i napoje, odkrył, że w okolicy brakuje działających do późna sklepów. Niedługo później sam zgłosił się do Żabki, żeby taką placówkę poprowadzić. Jakub Perske nie kryje, że jego ambicją jest bycie najlepszym franczyzobiorcą sieci w Polsce!

Ma 28 lat, pochodzi spod Szczecina, ale obecnie mieszka w Gdańsku. Zanim tam trafił, los zawiódł go na Wyspy Brytyjskie. Pojechał tam, żeby… grać w piłkę nożną. Wziął udział w m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 08:36
StoryEditor
Adrian Zandberg w Kauflandzie. Nie poszedł tam na zakupy, wezwał policję
Adrian Zandberg pod sklepem Kaufland (fot. Adrian Zandberg/x)

Kandydat na prezydenta Adrian Zandberg pojawił się pod jednym z hipermarketów sieci Kaufland w Warszawie. Przyszedł z jednym ze zwolnionych pracowników, którego sąd nakazał przywrócić do pracy.

Zandberg, a także posłanka Marcelina Zawisza pojawili się we wtorek w Kauflandzie przy Górczewskiej na stołecznym Bemowie. Towarzyszył im Eryk Kościk. To pracownik sklepu i dzia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.03.2025 / 19:13
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Biedronka, Pepco, Carrefour, Dino, Aldi, Netto, Amazon i zmowa cenowa z udziałem elektromarketów
Wydarzeniem minionego tygodnia był niewątpliwie debiut Biedronki na Słowacji, ale w polskim i światowym handlu wydarzyło się znacznie więcej (fot. materiały prasowe, Shutterstock)

Wydarzeniem minionego tygodnia był niewątpliwie debiut Biedronki na Słowacji oraz ogłoszenie przez tę sieć założeń ekspansji za naszą południową granicą. Głośno było także o decyzji Grupy Pepco, która ujawniła, że rozważa sprzedaż sieci Dealz. Poznaliśmy też plany sieci Dino, Carrefour oraz Aldi, a także Amazona. Jakby tego było mało, właściciel Netto dokonał spektakularnego przejęcia, a prezes UOKiK nałożył ogromną karę na trzy sieci elektromarketów.

1. Pepco robi rewolucję w grupie! Sieć Poundland i... Dealz na sprzedaż, koniec z FMCG, co to oznacza dla polskiego oddziału firmy?

Pepco Group, właściciel marek Pepco, Dea...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. marzec 2025 02:24