23.04.2021 / 16:18
StoryEditor

Spożywcze sieci franczyzowe potęgą na polskim rynku detalicznym

Żabka, Delikatesy Centrum, Abc, Groszek, Carrefour, Stokrotka, Intermarche, Auchan, Bricomarche, McDonald’s, Nasz Sklep, Livio, Odido, Sklep Polski, czy Chata Polska, to tylko kilka przykładów sieci handlowych rozwijających się we franczyzie. Obecnie według danych Profit System w Polsce funkcjonuje 83 tys. placówek licencyjnych w ramach ponad 1,3 tys. systemów franczyzowych.

Eksperci wskazują na łamach gazeta.pl, że po lekkim spowolnieniu spowodowanym przez pandemię rynek franczyzy znów się ożywia. Kandydaci wracają do rozmów, otwierają się nowe kon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 11:11
StoryEditor
Magia czasowych ofert! Czyli jak Burger Drwala napędza ruch w restauracjach McDonald’s? I co dzieje się wtedy z konkurencją?
Restauracja McDonalds we Wrocławiu

Burgera Drwala od McDonald’s jest trudnym do wytłumaczeniem fenomenem. W jaki sposób “zwykła” kanapka może generować takie emocje i tak mocno zmieniać zachowania klientów? Ostatnie dane analizujące ruch wokół restauracji pokazują jak klienci zareagowali na komunikację McDonald’sa związaną z kultową kanapką i co się działo w tym czasie w lokalizacjach konkurencyjnych sieci fast foodowych.

Kliknij i zarejestruj swój udział w kongresie Retail Trends 2025, podczas którego na dwóch cenach będziemy dyskutować o trendach na rynku foodservice (Convenience, Fuel & ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 11:14
StoryEditor
Akcjonariusze Orlenu mogą zacierać ręce. Koncern ogłasza strategię do 2035 roku z nową polityką dywidendową
Grupa Orlen ogłasza strategię do 2035 r. (fot. wiadmoscihandlowe.pl)

Grupa Orlen ogłosiła 10-letnią strategię pn. "Energia jutra zaczyna się dziś". Skuteczne wdrożenie inicjatyw strategicznych ma pozwolić na transformację Grupy Orlen w kierunku zintegrowanej, zdywersyfikowanej i odpornej na cykle gospodarcze organizacji. Koncern deklaruje ambicję zapewnienia stabilnego tempa wzrostu zysku operacyjnego i regularnej wypłaty rosnącej dywidendy.

Strategia Grupy Orlen "Energia jutra zaczyna się dziś” zbudowana jest na dwóch fundamentach:

Dekarbonizacja aktywów i transformacja energetyczna rozumiana jako prowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. styczeń 2025 21:17