01.05.2021 / 06:35
StoryEditor

Sieć Handlowa Rabat - Same korzyści

Rabat Detal to sieć franczyzowa rozwijana przez GK Specjał (fot. materiały prasowe)
Spółka Rabat Delat zarządza siecią niemal 230 sklepów franczyzowych na terenie całego kraju. Średnia powierzchnia sklepu to 70 mkw., zaś asortyment waha się między 2500 a 5000 SKU.

 

WYMAGANIA WOBEC KANDYDATA NA FRANCZYZOBIORCĘ:

  • Posiadanie punktu handlowego o odpowiedniej lokalizacji oraz wielkości.
  • Wykonanie wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej wg. Księgi Standardów Rabat Detal.
  • Korzystanie z produktów i materiałów opatrzonych logo Rabat Detal.
  • Korzystanie z oferty rekomendowanych dostawców.
  • Czynny udział w akcjach promocyjnych (gazetkach, plakatach, akcjach specjalnych).
  • Realizowanie polityki sprzedażowej

CO SIEĆ OFERUJE SWOIM PARTNEROM?

  • BARDZO DOBRE WARUNKI ZAKUPOWE
  • BONUSY RETROSPEKTYWNE
  • KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
  • I PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH
  • UDZIAŁ W PRESTIŻOWYCH SPOTKANIACH
  • SZKOLENIOWO - INTEGRACYJNYCH
  • PRZYGOTOWANIE ARANŻACJI I WIZUALIZACJI SKLEPU
  • WSPÓŁFINANSOWANIE WYPOSAŻENIA
  • WSPARCIE IT ORAZ SYSTEMATYCZNE WIZYTY
  • OPIEKUNA SIECI

O CZYM DECYDUJE FRANCZYZOBIORCA?

Uważamy, że współpraca dająca możliwość decydowania o własnym biznesie jest dla właścicieli sklepów najlepszą propozycją na rynku branży FMCG, dlatego właśnie taki model biznesowi przyjęliśmy we współpracy z franczyzobiorcami.

JAK PRZYSTĄPIĆ DO SIECI?

Skontaktuj się z nami: tel. 32 782 26 76, 32 782 26 77, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

DANE FRANCZYZODAWCY:

NAZWA SIECI: Rabat Detal
CENTRALA: Rabat Detal, ul. Kossutha 6, 40-832 Katowice tel.: 32/782 26 76, www.rabat-detal.pl, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA FRANCZYZĘ: Tomasz Wiczewski, Dyrektor operacyjny; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. +48 519-115-940
LICZBA SKLEPÓW: 2273
ŚREDNIA POWIERZCHNIA SPRZEDAŻY SKLEPU: 70 mkw.
ASORTYMENT: 2500-5000 SKU (w zależności od formatu sklepu)
MAGAZYN CENTRALNY: ul. Obroki 130 Hala 2/7; 40-833 Katowice
ŚREDNIA WARTOŚĆ KOSZYKA ZAKUPÓW: 19 zł
WSPÓLNY PROGRAM KOMPUTEROWY: PC MARKET, KC-Market, Small Business
ROK POWSTANIA SIECI: 1996
ZASIĘG TERYTORIALNY: Ogólnopolski

WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: www.rabat-detal.pl

 

12.12.2024 / 20:34
StoryEditor
Steffen Greubel, prezes Metro AG zadowolony z wyników Grupy. Czy sprzedaż wypracowana przez Makro w Polsce także go cieszy?
Steffen Greubel, prezes Metro AG mówi, że wzrost sprzedazy zanotowany przez Grupę trzeci rok z rzędu to zasługa wdrożonej przez nią strategii sCore (fot. materiały prasowe)

Grupa Metro AG, właściciel Makro Polska, podała wyniki za ostatni rok obrotowy, który w przypadku tego podmiotu kończy się 30 września. Wskazują one, że sprzedaż Grupy wzrosła trzeci rok z rzędu, gorzej było z zyskiem.

Sprzedaż netto Grupy Metro AG w roku obrotowym 2023/2024 wyniosła 31,029 mld euro, wzrosła więc o 1,6 proc. rok do roku (w roku obrotowym 2022/2023 wynosiła ona 30,551 mld euro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.12.2024 / 13:30
StoryEditor
Wojciech Łubieński, prezes Aldi Polska: Nie spodziewam się wyciszenia wojny cenowej na polskim rynku w 2025 r.
Wojciech Łubieński, prezes zarządu Aldi Polska

- Wojna cenowo-promocyjna na polskim rynku FMCG determinuje dynamikę działań konkurencyjnych. Nie spodziewamy się jej wyciszenia w 2025 roku - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Wojciech Łubieński, prezes dyskontowej sieci Aldi Polska.

- Z naszej perspektywy kluczowe jest jednak coś innego: cena powinna być uczciwa i atrakcyjna dla klientów każdego dnia, a nie tylko z powodu promocji czy występującego w danym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. grudzień 2024 14:43