01.05.2021 / 06:35
StoryEditor

Sieć Handlowa Rabat - Same korzyści

Rabat Detal to sieć franczyzowa rozwijana przez GK Specjał (fot. materiały prasowe)
Spółka Rabat Delat zarządza siecią niemal 230 sklepów franczyzowych na terenie całego kraju. Średnia powierzchnia sklepu to 70 mkw., zaś asortyment waha się między 2500 a 5000 SKU.

 

WYMAGANIA WOBEC KANDYDATA NA FRANCZYZOBIORCĘ:

  • Posiadanie punktu handlowego o odpowiedniej lokalizacji oraz wielkości.
  • Wykonanie wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej wg. Księgi Standardów Rabat Detal.
  • Korzystanie z produktów i materiałów opatrzonych logo Rabat Detal.
  • Korzystanie z oferty rekomendowanych dostawców.
  • Czynny udział w akcjach promocyjnych (gazetkach, plakatach, akcjach specjalnych).
  • Realizowanie polityki sprzedażowej

CO SIEĆ OFERUJE SWOIM PARTNEROM?

  • BARDZO DOBRE WARUNKI ZAKUPOWE
  • BONUSY RETROSPEKTYWNE
  • KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
  • I PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH
  • UDZIAŁ W PRESTIŻOWYCH SPOTKANIACH
  • SZKOLENIOWO - INTEGRACYJNYCH
  • PRZYGOTOWANIE ARANŻACJI I WIZUALIZACJI SKLEPU
  • WSPÓŁFINANSOWANIE WYPOSAŻENIA
  • WSPARCIE IT ORAZ SYSTEMATYCZNE WIZYTY
  • OPIEKUNA SIECI

O CZYM DECYDUJE FRANCZYZOBIORCA?

Uważamy, że współpraca dająca możliwość decydowania o własnym biznesie jest dla właścicieli sklepów najlepszą propozycją na rynku branży FMCG, dlatego właśnie taki model biznesowi przyjęliśmy we współpracy z franczyzobiorcami.

JAK PRZYSTĄPIĆ DO SIECI?

Skontaktuj się z nami: tel. 32 782 26 76, 32 782 26 77, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

DANE FRANCZYZODAWCY:

NAZWA SIECI: Rabat Detal
CENTRALA: Rabat Detal, ul. Kossutha 6, 40-832 Katowice tel.: 32/782 26 76, www.rabat-detal.pl, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA FRANCZYZĘ: Tomasz Wiczewski, Dyrektor operacyjny; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. +48 519-115-940
LICZBA SKLEPÓW: 2273
ŚREDNIA POWIERZCHNIA SPRZEDAŻY SKLEPU: 70 mkw.
ASORTYMENT: 2500-5000 SKU (w zależności od formatu sklepu)
MAGAZYN CENTRALNY: ul. Obroki 130 Hala 2/7; 40-833 Katowice
ŚREDNIA WARTOŚĆ KOSZYKA ZAKUPÓW: 19 zł
WSPÓLNY PROGRAM KOMPUTEROWY: PC MARKET, KC-Market, Small Business
ROK POWSTANIA SIECI: 1996
ZASIĘG TERYTORIALNY: Ogólnopolski

WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: www.rabat-detal.pl

 

10.04.2025 / 14:06
StoryEditor
Danone zamyka duży zakład mleczarski. Pracę może stracić 230 osób
Danone planuje zamknąć zakład mleczarski, który odpowiada za produkcję jogurtów (fot. Danone)

Danone poinformował, że zamierza zamknąć jeden ze swoich zakładów mleczarskich. Koncern tłumaczy to znacznym wzrostem kosztów wytwarzania produktów. W wyniku restrukturyzacji pracę może stracić ponad 200 osób.

Z artykułu dowiesz się: 

  • Jaki zakład mleczarski zamierza zamknąć Danone? 
  • Dlaczego koncern restukturyzuje swoje moce produkcyjne?
  • Co się stanie z ponad 200-osobową załogą zakładu?
  • Co z inwestycjami Danone w Polsce?

Danone zamyka jeden z zakładów mleczarskich m.in. przez wysokie koszty

Danone, jeden z największych na świecie korporacji żywnościowych planuje znacznie zmienić swoje struktury produkcyjne. Dotyczy do zwłaszcza regionu niemieckojęzycznego, czyli Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Dlatego spółka Danone w Niemczech planuje zamknąć swój zakład mleczarski w Ochsenfurcie pod koniec 2026 roku.  

– Po długich i intensywnych konsultacjach firma planuje zamknąć zakład w Ochsenfurcie z powodu zmieniających się zachowań konsumentów, niskiego wykorzystania mocy produkcyjnych i wysokich kosztów. Zarząd Danone żałuje tej decyzji, biorąc pod uwagę wybitne zaangażowanie pracowników i długą tradycję zakładu – podaje firma w komunikacie prasowym.

Szefowie Danone uważają, że planowane zamknięcie zakładu jest jedynym sposobem na utrzymanie konkurencyjności i odniesienie sukcesu w regionie niemieckojęzycznym w dłuższej perspektywie.

Niewykorzystany potencjał produkcyjny zakładu mleczarskiego Danone

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 15:58
StoryEditor
LPP ogłasza nową strategię biznesową i chce podwoić przychody do 2027 r. Jakie mają być motory wzrostu polskiego potentata handlowego?
Strategia LPP opiera się na wykorzystaniu przewagi konkurencyjnej marki Sinsay, z najsilniejszą na rynku platformą omnichannelową, która integruje rozbudowaną sieć sprzedaży i rosnący na znaczeniu kanał online, w tym najpopularniejszą w branży aplikację mobilną i program lojalnościowy

LPP ogłasza nową strategię biznesową, w której stawia na mocne przyspieszenie rozwoju Sinsay. Marka do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. jej przychodów. Już teraz LPP zabezpieczyło ponad 1100 nowych lokalizacji.

Dzięki rozbudowie sieci stacjonarnej do ok. 7500 sklepów oraz zwiększeniu sprzedaży e-commerce do 10 mld zł LPP zamierza przeskalować swój biznes i w ciągu trzech lat podwoić pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2025 13:25