04.11.2021 / 16:01
StoryEditor

Ponad 400 uczestników na VI Forum PGZ Kupiec w Zakopanem

Marcin Bańka, prezes PGZ Kupiec (materiały prasowe)
28 października 2021 roku w Hotelu Nosalowy Dwór w Zakopanem, odbyło się VI Forum Uczestników i Partnerów Handlowych PGZ Kupiec, w ramach której działa 300 sklepów. To jedno z największych wydarzeń łączące detalistów, dystrybutorów i producentów działających w branży produktów szybko zbywalnych i wyposażeniowej. 

Forum zgromadziło w jednym miejscu ponad 400 reprezentantów producentów, dystrybutorów oraz detalistów. Podczas wydarzenia wyłonieni zostali zwycięzcy szóstej edycji plebiscytu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2025 / 10:02
StoryEditor
Brian Olesen, szef Netto Polska: mamy apetyt na więcej. Jak Salling Group będzie rozwijało się w Polsce i krajach bałtyckich? [Retail Trends 2025]
Zdjęcie z debaty ”Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze i wyzwania” (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Podczas kongresu Retail Trends 2025 Country manager Netto Polska Brian Olesen odniósł się do aktualnej sytuacji geopolitycznej i wyzwań stojących przed sektorem handlu FMCG. Mimo niepewności na rynkach międzynarodowych i napięć za wschodnią granicą, duńska sieć nie zwalnia tempa. Wręcz przeciwnie – kontynuuje ambitną ekspansję.

– Świętujemy w tym roku 30-lecie obecności w Polsce i nadal mamy apetyt na więcej – podkreślił Brian Olesen, otwierając swoją wypowiedź. Jak dodał, Polska jest jednym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 13:04
StoryEditor
Lidl porównuje ceny z Biedronką na Słowacji. Twierdzi, że jest wyraźnie tańszy
Sklep Biedronki na Słowacji (fot. Katarzyna Pierzchała, Wiadomości Handlowe)

Porównywanie cen między Lidlem a Biedronką przeniosło się za granicę. Niemiecka sieć pokazała koszyki zakupowe z dwóch sklepów i podkreśla, że jest o jedną czwartą tańsza. Biedronka odpowiada, że w jej przypadku ceny są niskie wszędzie, a nie w wybranych lokalizacjach.

O sprawie pisze portal aktuality.sk., który podkreśla, że wejście Biedronki na tamtejszy rynek mocno nim wstrząsnęło, bo pojawił się nowy, silny i konkurencyjny dla reszty gracz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 07:40