25.10.2021 / 14:16
StoryEditor

Odido Elevate od Makro. Nowy koncept sklepu oferuje nowe rozwiązania handlowe

Odido otwarcie nowego konceptu we Wrzącej (Makro Polska)
W sobotę 23 października 2021 r. w miejscowości Wrząca (woj. łódzkie) otwarty został pierwszy sklep marki Odido, powstały w ramach Elevate – międzynarodowego  projektu rozwoju detalicznych sieci franczyzowych. Wraz z nim Makro Polska rozpoczyna przebudowę całej sieci lokalnych punktów handlowych. W kolejnych 3 latach zamierza otwierać ponad 200 sklepów rocznie.

Odświeżona wizualizacja, przestronne alejki, czytelna nawigacja ułatwiająca zakupy, poszerzona oferta świeżych owoców, warzyw, nabiału i zdrowej żywności, bogaty wybór regionalnych wędlin i serów oraz punkt z kawą Costa – to niektóre z nowości zapowiadanych we Wrzącej, w sklepie prowadzonym przez ambasadora marki Odido, Tomasza Rychlika.

Widoczne dla kupujących zmiany część innowacji wprowadzonych wraz ze startem Odido Elevate. Te pozostałe to m.in. usprawnienie i dostosowanie dostaw do potrzeb konkretnej placówki i jej klientów, wsparcie dedykowanych doradców Odido, silniejsze działania marketingowe koncentrujące się na komunikacji w kanałach internetowych.  

Wkrótce franczyzobiorcy Odido będą mogli poszerzać swoją wiedzę handlową, biorąc udział w szkoleniach w ramach Akademii Handlu Detalicznego. W kolejnym etapie zostaną wprowadzone  cyfrowe rozwiązania  wspierające właścicieli sklepów: w tym aplikacja zakupowa dla konsumentów, cyfrowe narzędzia do zarządzania sprzedażą i planogramami czy ułatwienia w procesie zamówień.
 
– Naszą misją jest wspieranie rozwoju niezależnych przedsiębiorców. Wprowadzając nową odsłonę formatu sieci franczyzowej Odido, chcemy razem z naszymi franczyzobiorcami przenosić ich biznesy na jeszcze wyższy poziom. –  mówi Dominik Branny, prezes Makro Polska. - To oni kreują unikatowość swoich sklepów, a my dostarczamy rozwiązań, które umożliwią sprawniejsze, nowocześniejsze prowadzenie biznesu. Chcemy, by Odido stanowiło synonim łatwych, przyjaznych i lokalnych zakupów. Naszym celem przez kolejne lata jest otwieranie ponad 200 sklepów Odido w nowym formacie rocznie na terenie całej Polski – dodaje Dominik Branny i podkreśla, że placówka we Wrzącej jest ambasadorem nowego rozdziału w rozwoju marki Odido na polskim rynku detalicznym.

– Jesteśmy przekonani, że siła programu Elevate pozwoli w kolejnych 3 latach otwierać 200 sklepów rocznie. Osiągniemy to dzięki nowoczesnemu podejściu do zarzadzania asortymentem, planogramami czy optymalnemu rozplanowaniu przestrzeni sklepowej. Pracujemy w unikalnej formule, gdzie wspólnie z ambasadorami wypracowujemy  i  testujemy elementy konceptu, a następnie najkorzystniejsze rozwiązania wspólnie z ambasadorami zaproponujemy kolejnym franczyzobiorcom. – mówi Marta Plakwicz, dyrektor Rozwoju Franczyzy i Handlu Detalicznego w Makro Polska. 
 

09.04.2025 / 11:28
StoryEditor
Grupa Mex Polska otwiera nowe lokale i notuje 12 proc. wzrost przychodów netto
Szyld restauracji The Mexican należy do grupy Mex Polska (fot. mat.pras.)

Notowany na GPW Mex Polska, zgodnie z prognozami, zamyka 2024 rok z 12 proc. wzrostem rr przychodów netto o wartości 107 mln zł. Skonsolidowany zysk EBITDA osiągnął 16,1 mln zł, co dało 8 proc. wzrost rr.

Zysk na działalności operacyjnej EBIT utrzymał stabilny poziom 5,6 mln zł, a skonsolidowany zysk netto przekroczył 3 mln zł. Na jego wysokość wpływ miało jednak zastosowanie sta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.04.2025 / 09:00
StoryEditor
Retail media to nowa maszyna do zarabiania. Jak sklepy przekształcają przestrzeń handlową w potężne narzędzie reklamowe? [Retail Trends 2025]
Antoine Kolendowski, Country Head Poland, Footprints AI (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sklep coraz częściej staje się także platformą reklamową, która potrafi precyzyjnie trafić z komunikatem w moment, gdy klient stoi przed półką i zastanawia się, co włożyć do koszyka. Według prezentacji przedstawionej przez Antoine‘a Kolendowskiego, Country Head Poland, Footprints AI na kongresie Retail Trends 2025, retail media dynamicznie zmieniają sposób, w jaki funkcjonuje handel detaliczny, umożliwiając nie tylko trafniejsze kampanie marketingowe, ale i generując konkretne, wymierne zyski dla sieci handlowych.

Retail media to nic innego jak reklama w miejscu, gdzie klient dokonuje zakupów — czyli tam, gdzie decyzje zakupowe zapadają naprawdę. W przeciwieństwie do klasycznych kampa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 07:00