14.04.2022 / 13:23
StoryEditor

Lewiatan otworzył 45 sklepów w pierwszym kwartale. Sieć poszerza testy placówek w formacie convenience

Na zdj. sklep sieci Lewiatan (fot. Karolis Kavolelis / Shutterstock)
W pierwszym kwartale br. sieć Lewiatan otworzyła 45 nowych sklepów. Oprócz placówek w znanym i sprawdzonym już koncepcie, sieć uruchomiła także pierwsze sklepy convenience Lewiatan W Chwilę (w Rybniku i we wsi Dylaki), w ramach pilotażu tego formatu. Lewiatan dynamicznie wkroczył w 2022 r. po tym jak zakończył ub.r. ze stanem ponad 3230 sklepów prowadzonych przez 2100 przedsiębiorców.

Przed kilkoma dniami Lewiatan otworzył w Warszawie przy ul. Szeligowskiej nową placówkę w tradycyjnym modelu sprzedaży. Sklep ten został przystosowany do najnowszych standardów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 17:34
StoryEditor
Unilever przejmuje dużą markę z kategorii higieny osobistej. To optymalizacja oferty w kierunku premium
Unilever przejmuje markę Wild z branży higieny osobistej (Shutterstock)

Firma Unilever ogłosiła dziś, że przejęła markę produktów do pielęgnacji osobistej Wild. To kolejny krok w optymalizacji portfolio firmy Unilever w kierunku przestrzeni premium i o wysokim wzroście w ramach Growth Action Plan 2030.

Wprowadzona na rynek w Wielkiej Brytanii w 2020 r. cyfrowa marka Wild zbudowała lojalną bazę klientów dzięki modelowi sprzedaży bezpośredniej do konsumentów oraz stacjonarnej sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 19:29
StoryEditor
Do kin w Polsce wchodzi Pepsi. Multikino zmienia dostawcę napojów
Pepsi zmienia logo i identyfikację wizualną (fot. mat. prasowe)

Firma Vue, do której należy sieć kin Multikino zmienia dostawcę napojów. Od lata 2025 roku we wszystkich kinach sieci w Polsce będą dostępne napoje Pepsi. To efekt nowej umowy Vue z PepsiCo, która obejmuje 225 kin w ośmiu krajach Europy i potrwa do 2030 roku.

Tim Richards, założyciel i dyrektor generalny Vue, firmy do której należy sieć Multikino ogłosił nową, ogólnoeuropejską współpracę z PepsiCo. - Tę współpracę nawiązaliśmy w ważn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 11:24