20.07.2023 / 09:31
StoryEditor

Delikatesy Centrum rozpychają się na rynku KEP. Sieć obsłużyła już 2 mln przesyłek

Delikatesy Centrum w koncepcie ReFresh (fot. Eurocash)
Od 2021 r. Delikatesy Centrum i Pointpack obsłużyły prawie 2 mln przesyłek w niemal 784 sklepach sieci. Pomimo niepewnej sytuacji gospodarczej, obszar e-commerce wciąż zyskuje.

Klienci coraz częściej wybierają sklepy nie tylko jako miejsce zakupów, ale również odbioru lub nadania paczki. Taka możliwość w sklepach Delikatesów Centrum jest wzbogacen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 09:32
StoryEditor
Transformacja cyfrowa jest nieuniknioną przyszłością handlu. Jakie wyzwania czekają detalistów?
Rynek retail przeszedł już kilka rewolucji cyfrowych. Teraz przyszedł czas na kolejną (fot. Ineo Group)

Aż 53 proc. klientów przykłada dużą wagę do zrównoważonego rozwoju firm handlowych, z kolei 71 proc. deklaruje, że zaufałoby sztucznej inteligencji podczas wyboru produktu. Dla detalistów oznacza to konieczność przeprowadzenia transformacji cyfrowej i dostosowania działalności do nowych oczekiwań konsumentów.

Rynek retail przeszedł już kilka rewolucji cyfrowych. Jednym z momentów zmieniających sposób funkcjonowania handlu detalicznego było pojawienie się sklepów internetowych. W pewn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 12:23
StoryEditor
Marcin Grossy, Netto Polska: Walka ceną ma swoje granice. W dzisiejszych czasach niezwykle ważne są dobre relacje z klientem [RETAIL TRENDS]
Marcin Grossy, dyrektor operacyjny w Netto Polska, był gościem Retail Trends 2025 (fot. Przemyslaw Blechman)

Jak się sprawdza koncept 4.0, które strefy są kluczowe dla Netto oraz o relacjach z pracownikami oraz klientami opowiadał podczas kongresu Retail Trends 2025 Marcin Grossy, dyrektor operacyjny w Netto Polska.

Koncept Netto 4.0 działa w około 60 sklepach, do końca roku będzie w nim ¼ placówek sieci, których obecnie jest 672. Logika zasad ułożenia będzie implementowana w sklepach bez w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. kwiecień 2025 09:36