07.05.2024 / 11:02
StoryEditor

Operator sieci Netto zorganizuje pomiar ciśnienia krwi podczas zakupów

Salling Group zorganizuje punkty pomiaru ciśnienia w sklepach (Salling Group)
Salling Group, właściciel sieci Netto, organizuje pomiar ciśnienia krwi w swoich sklepach w Danii. Klienci odwiedzający markety Bilka i Føtex będą mogli sprawdzić stan swojego zdrowia. Celem akcji jest zmniejszenie liczby udarów mózgu.

Akcja, w której bierze udział Salling Group i Salling Foundations wraz z Hjernesagen (Krajowym Stowarzyszeniem na Rzecz Osób Dotkniętych Zakrzepami Krwi lub Krwawieniem w Mózgu), nie jest zdarzeniem jednorazowym. Salling Group nawiązało w tym roku z organizacją wieloletnią współpracę.

Punkty pomiaru ciśnienia w sklepach spożywczych

W ciągu najbliższych lat Hjernesagen wraz z Grupą Salling uruchomi w sklepach Salling Group nowe punkty pomiaru ciśnienia krwi. Projekt finansowany jest przez Fundację Salling, a jego koszt oszacowano na 2,6 mln koron duńskich (około 1,5 mln zł).

Pierwszy punkt pomiaru ciśnienia zorganizowano w sklepie Bilka w Tyldzie, a kolejny zostanie uruchomiony pod koniec maja w miejscowości Ishøj. Początkowo usługa pomiaru ciśnienia tętniczego będzie odbywać się w stałych godzinach, a w najbliższych miesiącach zostanie rozszerzona w sklepach na terenie całego kraju. W dłuższej perspektywie usługa będzie samoobsługowa dla klientów sklepów.

Salling Group przeznaczy na badania 2,6 mln koron duńskich

Celem partnerstwa jest zwiększenie świadomości Duńczyków na temat ciśnienia krwi i ryzyka związanego z wysokim ciśnieniem krwi. „Dziś setki tysięcy Duńczyków chodzi z wysokim ciśnieniem krwi, nie zdając sobie z tego sprawy. U ponad 12 tys. osób kończy się udarem mózgu, a ponad 3 tys. umiera rocznie w wyniku udaru” – czytamy w komunikacie Salling Group.

– Mamy nadzieję, że wiele osób skorzysta z nowej oferty, dzięki czemu będziemy mogli zmniejszyć zdecydowanie zbyt dużą liczbę udarów. Regularne spędzanie kilku minut podczas zakupów na pomiarze ciśnienia krwi może okazać się ratunkiem dla wielu Duńczyków – mówi Louise Gade, odpowiedzialna za HR w Salling Group.

09.12.2024 / 15:08
StoryEditor
Tuk Tuk w nowej odsłonie. Co Thai Wok zrobił z niedawno przejętą marką?
Bartosz Brusikiewicz przy nowootwartym Tuk Tuku w Hali Koszyki (fot. materiały prasowe)

5 grudnia miało miejsce otwarcie Tuk Tuk – Thai Street Food w nowym formacie. Pierwsza lokalizacja marki w tej odsłonie została otwarta w Hali Koszyki w Warszawie. Jaki wygląda pomysł Thai Wok dla swojego nowego brandu?

Thai Wok, który niedawno przejął markę Tuk Tuk, zmodernizował i otworzył pierwszy lokal w nowym pomyśle dla marki. Jak podkreśla Bartosz Brusikiewicz, dyrektor zarządzający i ws...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 12:04
StoryEditor
Tomasz Wilkoń, Rabat Detal: System kaucyjny w obecnym kształcie to gwóźdź do trumny detalu tradycyjnego
Tomasz Wilkoń, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Rozwoju Rabat Detal, fot. Specjał

– System kaucyjny to potężne zagrożenie dla detalu tradycyjnego. Małe sklepy będą skazane na ręczną zbiórkę opakowań, a jeśli nie wejdą do systemu, stracą część klientów – mówi Tomasz Wilkoń, wiceprezes zarządu, sieć Rabat Detal.

Przyszły rok przyniesie detalistom z segmentu MŚP poważne wyzwanie – system kaucyjny. Może przekierować ten strumień konsumentów do większych placówek, a z drugiej strony wpędzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 07:17