23.01.2024 / 08:36
StoryEditor

Biedronka rozdaje worki na warzywa i owoce. Są z plastiku, ale zdaniem sieci bardziej ekologiczne

Warzywoworki w Biedronce (fot. Biedronka)
Biedronka przyłącza się do obchodzonego 23 stycznia dnia bez opakowań foliowych i rozda w najbliższym czasie poliestrowe worki wielokrotnego użytku na warzywa i owoce. Akcja ma na celu popularyzację opakowań wielokrotnego użytku.

Klienci, którzy w dniach 22-28 stycznia br. kupią świeże warzywa lub owoce o wartości co najmniej 20 zł, otrzymają za darmo komplet dwóch warzyworków do ponownego użytku. Aby do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2025 / 13:44
StoryEditor
Ministerstwo rolnictwa zapowiada nowe przepisy, które ułatwią walkę z cenową patologią w sklepach spożywczych
(fot: Krystian Maj/KPRM)

"Choroba" i "patologia" - tak ostrymi słowami wiceminister rolnictwa Michał Kołodziejczak określa politykę cenową sieci handlowych dotyczącą kształtowania cen masła w sklepach największych detalistów. I zapowiada zamiany w prawie, ale...

Wiceminister rolnictwa Michał Kołodziejczak kolejny raz oskarża sieci handlowe o zawyżanie cen masła sprzedawanego w sklepach.

Na portalu "X" Michał Kołodziejczak poinfo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.04.2025 / 10:03
StoryEditor
Tomasz Krysiak, Shell: technologia ma wspierać doświadczenie, ale nie może przesłaniać smaku kawy [Retail Trends 2025]
Tomasz Krysiak, Senior Digital Transformation Manager, Shell (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Podczas kongresu Retail Trends 2025, Tomasz Krysiak, Senior Digital Transformation Manager w Shell, zabrał głos w trakcie panelu "Digitalizacja w kawie – jak wykorzystać nowe technologie do zarządzania kategorią i budowania lojalności klientów?". Jego wystąpienie rzuciło światło na to, jak bardzo cyfryzacja zmienia nie tylko sposób zarządzania ofertą kawową, ale też same doświadczenia konsumenta – od zaplecza operacyjnego aż po moment zapłaty za filiżankę ulubionego napoju.

– Jeżeli mówimy o jakości kawy, to nie sposób pominąć kwestii automatyzacji i telemetrii – zaczął Tomasz Krysiak. – Mamy dziś do czynienia z coraz bardziej samoobsługowymi punkt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 03:08