22.08.2023 / 13:38
StoryEditor

Vitay! Orlen rzuci wyzwanie Amazonowi i Allegro. Operator uruchomił sklep internetowy. W planach ma własną platformę marketplace [NASZ NEWS]

Logo platformy Vitay
Paliwowy gigant coraz szerzej otwiera się na e-commerce. Jego sklep internetowy Vitay.pl oferuje już ponad 3,5 tys. produktów, a do końca roku ta liczba ma zostać zwielokrotniona. Firma nie wyklucza również dostaw żywności oraz zapowiada transformację w marketplace.

E-sklep Vitay, jak tłumaczą nam przedstawiciele koncernu, został uruchomiony pod koniec grudnia 2021 roku, po 9 miesiącach prac wdrożeniowych, których częścią były także testy. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 18:16
StoryEditor
Bricomarché mocno rozwija ofertę produktów marki własnej. Ich udział w ofercie będzie systematycznie wrastał
Sklep sieci Bricomarche

Sklepy zrzeszone w sieci Bricomarché mają dostęp do ok. 1000 produktów marki własnej. Korzystają z tej puli według własnych potrzeb, w zależności od lokalizacji i powierzchni sklepu DIY. Oferta będzie systematycznie rozszerzana. Relacjonują Aldona Toczek, brand manager oraz Paweł Stefaniak, dyrektor handlowy w Bricomarché.

Każdy sklep Bricomarché ma możliwość dostosowania swojej oferty sprzedażowej do lokalnego rynku i potrzeb klienta. Dotyczy to zarówno produktów brandowych, jak i marek własnyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 11:35
StoryEditor
Centrum handlowe Marywilska 44 po nowemu. Zapadły decyzje w sprawie zasad komercjalizacji obiektu
Proces budowy nowego centrum handlowe Marywilska 44, powstającego na miejscu tego, które spłonęło w maju 2024 r., ma zakończyć się najpóźniej z końcem 2026 r. (fot. mat. prasowe)

Stołeczne centrum handlowe Marywilska 44, zniszczone w maju 2024 r. na skutek pożaru, szykuje się do odbudowy. Choć prace nad nią jeszcze nie ruszyły, to ustalono już zasady, które będą obowiązywały przy najmie powierzchni w nowym obiekcie.

30 stycznia 2025 r. zarządu spółki Marywilska 44 przedstawił koncepcję nowego centrum handlowego Marywilska. Powierzchnia handlowa obiektu, który powstanie na miejscu tego znisz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 07:57