06.09.2024 / 15:23
StoryEditor

Disco promo! Zenon Martyniuk dawniej śpiewał, że robi zakupy tylko w Arhelanie. Teraz zmienia barwy i promuje inną sieć...

Zenek Martyniuk promuje Delikatesy Centrum (źródło screenów: YouTube)

"Odkąd powstał sklep Arhelan, zakupy robię tylko w nim. Inne sklepy się nie liczą, Arhelan gości w sercu mym" - śpiewał dawniej Zenon Martyniuk. Teraz gwiazdor disco polo został jednak zatrudniony do promowania innej sieci. Popularny Zenek napędzi sprzedaż Delikatesów Centrum.

W najnowszym spocie Delikatesów Centrum Zenon Martyniuk pojawia się na sali sklepowej i zachęca do wzięcia udziału w promocji "Disco Promo". Choć w tle słychać muzykę disco polo, to jednak Martyniuk nie wykonuje żadnego utworu. Być może zacznie śpiewać dopiero w kolejnych klipach promujących sieć?

W krótkiej, 20-sekundowej reklamie występują także dwie klientki Delikatesów Centrum ubrane w dyskotekowe stroje. Obie pojawiły się na zakupach z kolorowymi torbami konkurencyjnych sieci - Biedronki i Lidla. To nawiązanie do wcześniejszych spotów Delikatesów Centrum, w których sieć "naśmiewała" się z wojny cenowej dyskontów i podkreślała, że "niskie ceny nie mają właściciela".

Miłość do Arhelana

Jeszcze w 2019 r. Zenek śpiewał, że jego nową miłością jest sieć sklepów Arhelan. "Przez te ceny i megapromocje oszalaaaałem!" - nucił wtedy muzyk w rytmie jednego ze swoich hitów.

"Odkąd powstał sklep Arhelan, zakupy robię tylko w nim. Inne sklepy się nie liczą, Arhelan gości w sercu mym. Co poradzić mogę na to, że myślę o nim w noc i w dzień, bo ma promocyjne ceny? Wycina resztę sklepów w pień" – śpiewał wówczas Zenon Martyniuk. I deklarował, że oferta sklepu przyprawia go o szaleństwo, zupełnie tak samo jak słynne "oczy zielone". "Przez te ceny i megapromocje oszalałem, bo Arhelan co dzień o swoich klientów dba. Ulubione produkty są tylko w Arhelanie, sklep Arhelan najlepszą renomę w mieście ma" - nucił piosenkarz.

Smaczku sprawie dodaje fakt, że właściciel Delikatesów Centrum, Grupa Eurocash, w 2021 r. wykupił 49 proc. udziałów w Arhelanie od rodziny Burzyńskich, a następnie rok później dokupił jeszcze 1 proc. W roku 2023 Eurocash informował jednak o wycofaniu się z opcji wykupienia pozostałych 50 proc. udziałów w spółce Arhelan, tłumacząc się m.in. trudnościami z integracją sieci.

Jak to pogodzić?

Dziś na rynku można znaleźć nie tylko sklepy Arhelan i Delikatesy Centrum, ale również placówki handlowe, które funkcjonują pod jednym i drugim szyldem jednocześnie. Teoretycznie więc Zenon Martyniuk wciąż może kochać Arhelana miłością jedyną, a przy okazji wspierać Delikatesy Centrum...

CZYTAJ TAKŻE: Arhelan zakończył rok na plusie. Jednak do najważniejszej zmiany w spółce wciąż nie doszło

17.03.2025 / 12:18
StoryEditor
Lidl w Polsce buduje wizerunek dyskontu z mocną lokalną ofertą
Lidl, Belgia

Dla miłośników tradycji i smaków związanych z różnymi regionami, Lidl Polska przygotował specjalną ofertę. Z okazji Tygodnia Regionalnego, od poniedziałku, 17 marca, w sklepach sieci dostępne są produkty marki Regionalne Szlaki i Regionalne Polskie Szlaki.

Jak smakuje Polska? Odpowiedź na to z pozoru proste pytanie wcale nie jest taka oczywista. Dzięki Tygodniowi Regionalnemu w sklepach sieci Lidl Polska można skosztować typowych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.03.2025 / 12:00
StoryEditor
Jak rosły ceny w sklepach? GUS pokazuje szybki szacunek wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w marcu 2025 r.
Jak rosły ceny w sklepach? (fot. Shutterstock)

Według szybkiego szacunku Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), ceny towarów i usług konsumpcyjnych w marcu 2025 r. wzrosły o 4,9 proc. w porównaniu do analogicznego miesiąca poprzedniego roku. Względem lutego 2025 r. odnotowano nieznaczny wzrost na poziomie 0,1 proc.

Spośród poszczególnych kategorii produktów i usług najwyższy wzrost cen odnotowano w segmencie żywności i napojów bezalkoholowych. W marcu 2025 r. ceny w tej kategorii były o 6,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 22:30