06.09.2024 / 15:23
StoryEditor

Disco promo! Zenon Martyniuk dawniej śpiewał, że robi zakupy tylko w Arhelanie. Teraz zmienia barwy i promuje inną sieć...

Zenek Martyniuk promuje Delikatesy Centrum (źródło screenów: YouTube)

"Odkąd powstał sklep Arhelan, zakupy robię tylko w nim. Inne sklepy się nie liczą, Arhelan gości w sercu mym" - śpiewał dawniej Zenon Martyniuk. Teraz gwiazdor disco polo został jednak zatrudniony do promowania innej sieci. Popularny Zenek napędzi sprzedaż Delikatesów Centrum.

W najnowszym spocie Delikatesów Centrum Zenon Martyniuk pojawia się na sali sklepowej i zachęca do wzięcia udziału w promocji "Disco Promo". Choć w tle słychać muzykę disco polo, to jednak Martyniuk nie wykonuje żadnego utworu. Być może zacznie śpiewać dopiero w kolejnych klipach promujących sieć?

W krótkiej, 20-sekundowej reklamie występują także dwie klientki Delikatesów Centrum ubrane w dyskotekowe stroje. Obie pojawiły się na zakupach z kolorowymi torbami konkurencyjnych sieci - Biedronki i Lidla. To nawiązanie do wcześniejszych spotów Delikatesów Centrum, w których sieć "naśmiewała" się z wojny cenowej dyskontów i podkreślała, że "niskie ceny nie mają właściciela".

Miłość do Arhelana

Jeszcze w 2019 r. Zenek śpiewał, że jego nową miłością jest sieć sklepów Arhelan. "Przez te ceny i megapromocje oszalaaaałem!" - nucił wtedy muzyk w rytmie jednego ze swoich hitów.

"Odkąd powstał sklep Arhelan, zakupy robię tylko w nim. Inne sklepy się nie liczą, Arhelan gości w sercu mym. Co poradzić mogę na to, że myślę o nim w noc i w dzień, bo ma promocyjne ceny? Wycina resztę sklepów w pień" – śpiewał wówczas Zenon Martyniuk. I deklarował, że oferta sklepu przyprawia go o szaleństwo, zupełnie tak samo jak słynne "oczy zielone". "Przez te ceny i megapromocje oszalałem, bo Arhelan co dzień o swoich klientów dba. Ulubione produkty są tylko w Arhelanie, sklep Arhelan najlepszą renomę w mieście ma" - nucił piosenkarz.

Smaczku sprawie dodaje fakt, że właściciel Delikatesów Centrum, Grupa Eurocash, w 2021 r. wykupił 49 proc. udziałów w Arhelanie od rodziny Burzyńskich, a następnie rok później dokupił jeszcze 1 proc. W roku 2023 Eurocash informował jednak o wycofaniu się z opcji wykupienia pozostałych 50 proc. udziałów w spółce Arhelan, tłumacząc się m.in. trudnościami z integracją sieci.

Jak to pogodzić?

Dziś na rynku można znaleźć nie tylko sklepy Arhelan i Delikatesy Centrum, ale również placówki handlowe, które funkcjonują pod jednym i drugim szyldem jednocześnie. Teoretycznie więc Zenon Martyniuk wciąż może kochać Arhelana miłością jedyną, a przy okazji wspierać Delikatesy Centrum...

CZYTAJ TAKŻE: Arhelan zakończył rok na plusie. Jednak do najważniejszej zmiany w spółce wciąż nie doszło

14.11.2024 / 14:38
StoryEditor
Jak radziły sobie poszczególne segmenty Grupy Eurocash? Własne sklepy wyraźnie w dół
Sieć Delikatesy Centrum (fot. mat. pras.)

Segment detaliczny Grupy Eurocash zanotował największy spadek w trzecim kwartale tego roku. Najgorzej było w przypadku sklepów własnych i partnerskich.

Sprzedaż segmentu „Hurt” Eurocashu w trzecim kwartale tego roku zmniejszyła się o 0,9 proc. do poziomu 6,13 mld zł. To „zasługa” głównie wyraźnych spadków sprzedaży formatu cash...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 16:58
StoryEditor
Spółka X-Kom może przejąć sieć sklepów Neonet. Czy ta transakcja może się udać?

X-Kom, dystrybutor elektroniki użytkowej, ogłosił na początku października br., że ma zamiar przejąć sieć ok. 200 sklepów Neonet. Spółka złożyła wniosek do UOKiK i zgodę na przejęcie sieci, teraz firma otrzymała zielone światło i może sfinalizować transakcję. Warunków jej finalizacji jest jednak więcej. Można nawet powiedzieć, że firmy mają za sobą ten najprostszy etap do zamknięcia transakcji, teraz czekają firmę kluczowe negocjacje, od których będzie zależeć wszystko.

Firma X-Kom dostała od UOKiK zgodę na przejęcie sieci sklepów z elektroniką użytkową Neonet. Zgoda urzędu jest jednym z kluczowych warunków umowy inwestycyjnej i pozwoli firmom ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 11:24