06.09.2024 / 15:23
StoryEditor

Disco promo! Zenon Martyniuk dawniej śpiewał, że robi zakupy tylko w Arhelanie. Teraz zmienia barwy i promuje inną sieć...

Zenek Martyniuk promuje Delikatesy Centrum (źródło screenów: YouTube)

"Odkąd powstał sklep Arhelan, zakupy robię tylko w nim. Inne sklepy się nie liczą, Arhelan gości w sercu mym" - śpiewał dawniej Zenon Martyniuk. Teraz gwiazdor disco polo został jednak zatrudniony do promowania innej sieci. Popularny Zenek napędzi sprzedaż Delikatesów Centrum.

W najnowszym spocie Delikatesów Centrum Zenon Martyniuk pojawia się na sali sklepowej i zachęca do wzięcia udziału w promocji "Disco Promo". Choć w tle słychać muzykę disco polo, to jednak Martyniuk nie wykonuje żadnego utworu. Być może zacznie śpiewać dopiero w kolejnych klipach promujących sieć?

W krótkiej, 20-sekundowej reklamie występują także dwie klientki Delikatesów Centrum ubrane w dyskotekowe stroje. Obie pojawiły się na zakupach z kolorowymi torbami konkurencyjnych sieci - Biedronki i Lidla. To nawiązanie do wcześniejszych spotów Delikatesów Centrum, w których sieć "naśmiewała" się z wojny cenowej dyskontów i podkreślała, że "niskie ceny nie mają właściciela".

Miłość do Arhelana

Jeszcze w 2019 r. Zenek śpiewał, że jego nową miłością jest sieć sklepów Arhelan. "Przez te ceny i megapromocje oszalaaaałem!" - nucił wtedy muzyk w rytmie jednego ze swoich hitów.

"Odkąd powstał sklep Arhelan, zakupy robię tylko w nim. Inne sklepy się nie liczą, Arhelan gości w sercu mym. Co poradzić mogę na to, że myślę o nim w noc i w dzień, bo ma promocyjne ceny? Wycina resztę sklepów w pień" – śpiewał wówczas Zenon Martyniuk. I deklarował, że oferta sklepu przyprawia go o szaleństwo, zupełnie tak samo jak słynne "oczy zielone". "Przez te ceny i megapromocje oszalałem, bo Arhelan co dzień o swoich klientów dba. Ulubione produkty są tylko w Arhelanie, sklep Arhelan najlepszą renomę w mieście ma" - nucił piosenkarz.

Smaczku sprawie dodaje fakt, że właściciel Delikatesów Centrum, Grupa Eurocash, w 2021 r. wykupił 49 proc. udziałów w Arhelanie od rodziny Burzyńskich, a następnie rok później dokupił jeszcze 1 proc. W roku 2023 Eurocash informował jednak o wycofaniu się z opcji wykupienia pozostałych 50 proc. udziałów w spółce Arhelan, tłumacząc się m.in. trudnościami z integracją sieci.

Jak to pogodzić?

Dziś na rynku można znaleźć nie tylko sklepy Arhelan i Delikatesy Centrum, ale również placówki handlowe, które funkcjonują pod jednym i drugim szyldem jednocześnie. Teoretycznie więc Zenon Martyniuk wciąż może kochać Arhelana miłością jedyną, a przy okazji wspierać Delikatesy Centrum...

CZYTAJ TAKŻE: Arhelan zakończył rok na plusie. Jednak do najważniejszej zmiany w spółce wciąż nie doszło

27.02.2025 / 17:04
StoryEditor
Biedronka wyrównuje cenę pączków do tej z Lidla. Przebija ich jednak Auchan, oferując pączki po... 8 groszy!
Sklep sieci Auchan (fot. mat. własne)

Tłusty czwartek nie byłby tłustym czwartkiem bez zmian cen pączka w trakcie dnia. Lidl rano ustalił poprzeczkę bardzo wysoko, oferując pączki po zaledwie 9 groszy, przy zakupie 24 sztuk. Biedronka musiała na to odpowiedzieć - i odpowiedziała. Jednak i tak niższą cenę zaproponowała sieć Auchan.

W Auchan klienci nabędą w tłusty czwartek pączki z nadzieniem wieloowocowym w pudrze, płacąc zaledwie 8 groszy za sztukę. Warunek? Trzeba od razu kupić dwa opakowania, czy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 09:24
StoryEditor
Carrefour otwiera sklep w nowym formacie. Czym jest nowy koncept "300"? To ma być broń na dyskonty
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)

Carrefour Polska otworzył w Warszawie pierwszy sklep w nowym formacie "300", zajmujący powierzchnię 300 metrów kwadratowych. Jak wygląda i czym wyróżnia się koncepcja?

Placówka mieści się przy ul. Żupniczej 16 na Pradze Południe. Mimo niewielkiej przestrzeni handlowej, sklep oferuje 6000 produktów. Jak informuje firma,nowy format ma przys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. marzec 2025 19:14