16.03.2023 / 08:24
StoryEditor

Żabka rozdaje grę komputerową Wiedźmin za żappsy

Wiedźmin przyciągnie klientów do Żabki? (fot. Kasun Asanka/Unsplash)
Żabka chce walczyć o młodych klientów. Użytkownicy aplikacji sieci mogą wymienić zebrane przez siebie żappsy na pierwszą część kultowej polskiej gry komputerowej Wiedźmin. Wystarczy aktywować kupon i odbierać specjalny kod, który można wykorzystać na platformie dla graczy Gamivo.

Aby skorzystać z najnowszej oferty Żabki i zagrać w Wiedźmina, należy aktywować kupon za 500 żappsów. Kolejnym krokiem jest odświeżenie Żappki i odebranie kolejnego kuponu z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 20:07
StoryEditor
Unilever sprzedaje dwie marki spożywcze. Ich nowy właściciel zobowiązał się, że niektóre wyroby będzie produkował w Polsce
Unilever sprzedaje dwie kolejne marki spożywcze - Unox oraz Zwan. Firma dostała wiążącą ofertę na ich zakup (fot. Shutterstock)

Koncern Unilever pozbywa się dwóch kolejnych kultowych marek ze swojego portfolio. Na sprzedaż idą brandy doskonale znane w Holandii i Belgii. Oba trafią w ręce jednego nabywcy - Grupy Zwaneneberg Food, która zobowiązała się, że część jej produkcji będzie powstawać w fabryce koncernu Unilever działającej w Poznaniu.

18 grudnia Unilever ogłosił, że otrzymał wiążącą ofertę od holenderskiej Zwanenberg Food Group na przejęcie przez nią marek Unox i Zwan. Każda z nich jest w portfolio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 09:37
StoryEditor
Grupa Alibaba pozbywa się udziałów w spółce Intime, zarządzającej wielką chińską siecią domów towarowych
Intime Department Store w Chengdu (Shutterstock)

Alibaba Group Holding Limited ogłasza, że wraz z innym udziałowcem mniejszościowym zgodziła się sprzedać 100 proc. udziałów kapitałowych w Intime – jednym z wiodących operatorów domów towarowych w ChRL. Nabywcą jest konsorcjum składające się z Youngor Group i członków zespołu zarządzającego Intime.

Alibaba posiada obecnie około 99 proc. udziałów kapitałowych w Intime. Oczekiwane przychody brutto Alibaba ze sprzedaży Intime wynoszą około 7,4 miliarda RMB (1,0 miliarda USD)....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 06:37