20.05.2019 / 13:06
StoryEditor

Wpadka w finale Gry o Tron. Tym razem do sceny wkradła się... plastikowa butelka

(fot. materiały prasowe, HBO)
Po raz kolejny - i już ostatni - do odcinka hitowego serialu telewizyjnego "Gra o Tron" stacji HBO wkradł się przedmiot, który nie pasował do danej sceny. Tym razem nie był to kubek po kawie czy herbacie (jak trzy tygodnie wcześniej), lecz... plastikowa butelka.

W nocy z niedzieli na poniedziałek (czasu polskiego) HBO wyemitowało finałowy odcinek serialu, który zapowiadany był jako jedno z największych wydarzeń w historii telewizji. Po ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 16:50
StoryEditor
Jakub Antoszewski, Kantar Polska: Budujmy relacje z gen Z, ale nie odmładzajmy marki na siłę, alienując starszych klientów [RETAIL TRENDS 2025]

Gen Z to pokolenie, które rodziło się ze smartfonem w jednej ręce, a ironią w drugiej. Żyją w internecie, oddychają memami i potrafią zrobić z depresji viralowy trend — wszystko z filtrem na twarzy i perfekcyjnym timingiem na TikToku. Z jednej strony hiperświadomi społecznie, z drugiej — nie wytrzymają dłużej niż 8 sekund bez scrollowania. Kochają vintage, którego nie pamiętają, i noszą spodnie, które ich rodzice wyrzucili jako „obciachowe”. Są trochę cyniczni, trochę genialni, ale na pewno nie dadzą się zaszufladkować… chyba że w estetyce „goblin core”. A jak kupują?

Pokolenie Z, jako digital natives, od najmłodszych lat funkcjonuje w rzeczywistości zdominowanej przez technologię i globalną komunikację. Dorastanie w cyfrowej „globalnej wiosc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 15:03
StoryEditor
Tomasz Waligórski na Retail Trends 2025: Patrzymy na konsumenta przez pryzmat jego codziennych wydatków. W co będzie inwestować sieć?
Tomasz Waligórski na Retail Trends 2025 (fot. Carrefour)

Prezes sieci Carrefour zapowiadał podczas debaty na kongresie Retail Trends 2025 inwestycje w e-commerce oraz narzędzia AI zarówno dla konsumentów, jak i do analiz wewnątrzfirmowych.

- Patrzymy na konsumenta przez pryzmat jego codziennych wydatków i tego, jakie usługi się znajdują w jego portfelu. Będziemy modernizować aplikację, aby analizować współku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. kwiecień 2025 19:53