06.12.2019 / 10:20
StoryEditor

Właściciel Żabki rozmawia z FIFA i Realem Madryt o utworzeniu globalnego turnieju piłkarskiego

Fernando Torres, Chelsea, podczas CWC 2012 (Christopher Johnson [CC BY-SA 2.0])
Fundusz inwestycyjny CVC Capital Partners, właściciel m.in. sieci Żabka, prowadzi rozmowy ze światową federacją piłkarską FIFA oraz klubem Real Madryt w sprawie współfinansowania nowego, globalnego turnieju piłkarskiego. Może to być poważna konkurencja dla Ligi Mistrzów i innych rozgrywek europejskiej federacji UEFA – informuje Financial Times.

CVC Capital Partners negocjuje z FIFA w sprawie uzyskania licencji na organizację odświeżonego turnieju Club World Cup, w którym udział brałyby najsłynniejsze i najlepsze drużyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2024 / 17:33
StoryEditor
Marta Marczak nowym członkiem zarządu i dyrektorem marketingu firmy Bracia Sadownicy
Marta Marczak objęła stanowisko dyrektora marketingu i członka zarządu w firmie Bracia Sadownicy (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Od maja Marta Marczak objęła stanowisko dyrektora marketingu i członka zarządu w firmie Bracia Sadownicy. Tym samym zakończyła siedmioletnią współpracę z PwC Polska.

Marta Marczak jest z wykształcenia socjologiem, od 19 lat pracuje jako strateg marketingowy. Badając zmieniające się zjawiska kulturowe oraz potrzeby konsumentów wspiera budo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2024 / 12:51
StoryEditor
Wzmacniając pozycję marek własnych, Biedronka będzie sięgać po narzędzia wykorzystywane przez twórców topowych brandów producenckich – zapowiada Justyna Szymani [WIDEO]
Justyna Szymani, dyrektorka działu rozwoju i kontroli marki własnej w sieci Bedronka (fot. Wiadomości Handlowe)
Rynek marki własnej w Polsce będzie rósł głównie dzięki temu, że polscy konsumenci są bardzo racjonalni i potrafią ocenić realną wartość produktu. Justyna Szymani, dyrektorka działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w tej sieci podczas kongresu Retail Trends, opowiedziała nam o narzędziach, które Biedronka wykorzystuje tworząc jej portfolio.

Mówiąc o zaletach marek własnych Biedronki, Justyna Szymani wskazała na to, że – w odróżnieniu od wielu tzw. A brands – są one tworzone pod potrzeby lokalnych konsumentów, a ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2024 16:23