09.02.2018 / 15:07
StoryEditor

Warszawski sklep wypożycza klientom torby „bumerangi” na zakupy

Warszawski warzywniak użycza klientom torby na zakupy (fot. Pixabay CC0)
W sklepie przy ul. Madalińskiego w Warszawie ekspedientki zaczęły pożyczać klientom płócienne torby na zakupy, do zwrotu przy następnej wizycie. Pomysł z torbami „bumerangami” nie tylko się przyjął, ale został twórczo rozwinięty przez klientów – informuje Gazeta.pl.

Klientom, którzy zapomnieli zabrać ze sobą torbę na zakupy, ekspedientki warszawskiego warzywniaka zaczęły udostępniać torby, z prośbą o ich zwrot przy najbliższej ponownej wizy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2024 / 09:00
StoryEditor
Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
Anna Grabowska, CEO Żabka International (fot. materiały prasowe)
- Klienci w Rumunii są dobrze przygotowani na tego typu rozwiązania. Nie widziałam jednak spójnego konceptu convenience – zwłaszcza poza Bukaresztem – który oferowałby wszystko - mówi Anna Grabowska, CEO Żabka International w rozmowie z portalem www.wiadomoscihandlowe.pl.

Jakie doświadczenia z Polski przynosicie na rynek rumuński i co chcielibyście zabrać stąd i wdrożyć w sklepach Żabki?

Anna Grabowska: Wnosimy przede wszystkim nasze kno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 14:21
StoryEditor
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: Nie wojna cenowa, tylko "zdecydowane, dosyć wyraziste zabieganie o klienta"
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska, podczas kongresu Retail Trends 2024 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
- Nie czuję, że jestem uczestnikiem wojny. Naprawdę wolałbym, abyśmy takie słowa zostawili na poważniejsze tematy. To, co się dzieje, nazwałbym zdecydowanym, dosyć wyrazistym zabieganiem o klienta - powiedział prezes Lidl Polska Włodzimierz Wlaźlak, odpowiadając podczas kongresu Retail Trends 2024 na pytanie o wojnę cenową dyskontów.

Włodzimierz Wlaźlak stwierdził też, że nieadekwatne jest mówienie o "dominacji" dyskontów. W ocenie szefa Lidl Polska, lepszym sformułowaniem byłaby "akceptacja społeczn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 09:33