05.09.2018 / 11:08
StoryEditor

Walmart wyemitował własne Bitcoiny. Kosztują $1 za sztukę i są… z mlecznej czekolady

(fot. Pixabay CC0)
Podczas gdy inwestorzy narzekają na potężne spadki ceny Bitcoinów, największa kryptowaluta po cichu zadebiutowała w sklepach sieci Walmart, w „codziennie niskiej cenie” zaledwie dolara za sztukę. Z tym że chodzi o monety z czekolady – relacjonuje portal specjalistyczny Bitcoinist.

Producentem tego nietypowego wyrobu jest filadelfijska fabryka słodyczy Frankford. Ani producent ani detalista nie komentują publicznie motywów stojących za decyzją o wpro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 08:45
StoryEditor
Drożyzna w sklepach. Ceny wciąż rosną, ale z mniejszą dynamiką [ANALITYCY]
Drożyzna w sklepach. Ceny wciąż rozsną, ale z mniejszą dynamiką (fot. Garetsworkshop)

Ceny w sklepach detalicznych w Polsce nadal rosną, chociaż tempo podwyżek nieco spowolniło. O ile podrożały grudniowe zakupy według ajnowszego raportu „Indeks Cen w Sklepach Detalicznych”, przygotowanego przez UCE Research i Uniwersytet WSB Merito?

Według raportu, produkty w sklepach w grudniu podrożały średnio o 5,6 proc. r/r. Jak informują eksperci, wzrost ten obejmuje wszystkie 17 monitorowanych kategorii produktów, tak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 17:08
StoryEditor
Bezmięsny chce podbijać dyskonty i convenience. Jak firma Bvtcher będzie poszerzać swoją obecność na rynku i to nie tylko polskim?
Bezmięsny chce podbijać dyskonty i convenience. Jak firma Bvtcher będzie pracowała nad rentownością i poszerzała obecność na rynku, nie tylko polskim? (fot. bezmiesnymiesny.pl)

Firma Bvtcher, właściciel marki Bezmięsny osiągnęła w ubiegłym roku rekordowe wyniki finansowe. Spółka 2025 rok chce poświęcić na poprawę rentowności oraz ekspansję na rynku polskim, ale również za granicą. O tym mówił Igor Sadurski, współzałożyciel i współwłaściciel firmy, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Spółka w 2024 roku osiągnęła swój najlepszy wynik finansowy, przekraczając 10 mln zł przychodu netto i notując imponujący wzrost sprzedaży o 20 proc. rdr. Wszystko to miało miej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 02:19