17.07.2019 / 15:10
StoryEditor

Tesco UK ocenzurowało reklamę sieci Aldi. Poszło o kosztowny trunek

(fot. Pixabay CC0)
Brytyjski detalista uzyskał korzystną dla siebie decyzję w sprawie publikowanej przez niemieckiego dyskontera reklamy prasowej, nawołującej „Przejdź do sieci Aldi, a zaoszczędzisz 45 proc.”. W reklamach Aldi dokonywał porównania swojego koszyka zakupowego z analogicznym koszykiem Tesco. Jednym z porównywanych produktów był drogi szampan Moet et Chandon – informuje The Independent.

W reklamach, zamieszczanych przez sieć Aldi w brytyjskiej prasie w okresie przedświątecznym w końcu 2018 r., porównano cenę luksusowego szampana marki Moet, który w Tesco koszto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 17:10
StoryEditor
Gdzie miłośnicy piwa powinni się wybrać na zakupy? Które sieci mają największą i najciekawszą ofertę?

Auchan i Leclerc – te sieci hipermarketów w pierwszym półroczu 2024 roku mogły pochwalić się największą i najbardziej zróżnicowaną ofertą piwną. W kategorii dyskontów najlepsze okazały się pod tym względem Lidl i Netto, a niekwestionowanym liderem wśród sklepów formatu proximity pozostaje Intermarche. To, jak duża i jak bardzo zróżnicowana była półka piwna w poszczególnych sieciach handlowych, zbadała firma eLeader, która bazując na narzędziach wykorzystujących sztuczną inteligencję, opracowała raport dotyczący półkowej ekspozycji piwa.

Jak szeroka była ekspozycja piwa w poszczególnych sieciach handlowych? Która z nich posiada najbardziej zróżnicowaną ofertę? Czy na sklepowych półkach wciąż dominują najwięksi p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 08:55
StoryEditor
Rewolucyjna zmiana w projekcie nowelizacji ustawy kaucyjnej. Rządzący zrozumieli to, co handel i branża napojowa wiedzą od dawna
Na zdj. butelkomat w sklepie (fot. Shutterstock)

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów opublikowała projekt ustawy o zmianie ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi, w brzmieniu przyjętym podczas wtorkowego posiedzenia rządu. Kluczowa z punktu widzenia biznesu zmiana to przesunięcie daty wejścia w życie systemu kaucyjnego – ma on obowiązywać "nie wcześniej niż od 1 października 2025 r.".

Projekt przyjęty we wtorek przez Radę Ministrów doprecyzowuje przepisy dotyczące wydawania, cofania i zmieniania zezwolenia na prowadzenie systemu kaucyjnego, który w przy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 11:20