10.01.2023 / 09:57
StoryEditor

Starbucks we współpracy z Ecobean przetestuje produkty wytworzone z własnych fusów kawowych

Kawiarnia Starbucks w Ferguson
Sieć kawiarni Starbucks od 2021 r. dostarcza polskiemu start-upowi Ecobean zużyte fusy kawowe z warszawskich kawiarni. Teraz ten drugi podmiot zapowiada pójście o krok dalej i wdrożenie nowej technologii recyklingu odpadów kawowych w wysokiej jakości zrównoważone surowce. W efekcie Starbucks będzie pierwszą kawiarnią w Polsce, która przetestuje produkty wytworzone z własnych fusów kawowych.

- Zastosowanie różnych procesów chemicznych i biotechnologicznych umożliwia nam przetworzenie prawie 100 proc. kawowych fusów na pięć produktów handlowych biologicznego pochodz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 13:20
StoryEditor
Menedżer bardzo kulturalny. Marta Wrochna-Łastowska z Żabki wybrała dla Was cztery książki
Marta Wrochna-Łastowska (fot. materiały prasowe/Żabka Polska)

Kontynuujemy cykl, w którym czołowi menedżerowie ze świata handlu FMCG mówią nie o dobrach szybkozbywalnych, lecz o dobrach kultury. Tym razem są to cztery książki, które rekomenduje Marta Wrochna-Łastowska, członkini zarządu i CFO w Grupie Żabka. Wybrane przez nią lektury to gratka dla osób ceniących sobie intelektualny rozwój, poszukujących wiedzy na temat mechanizmów ludzkiego myślenia, a także zadających pytania o kondycję współczesnego świata i przyszłość technologii.

„Pułapki myślenia", autor: Daniel Kahneman

Książka uświadamia czytelnikom, w jaki sposób nasze umysły podejmują decyzje i jak często wpadają przy tym w poznawcze pułapki. A...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.03.2025 / 13:16
StoryEditor
Duży producent opakowań inwestuje w Polsce. Powiększa swoją powierzchnię magazynową
MLP Poznań West (fot. Mlp Poznań)

Preston Packaging wkrótce rozpocznie działalność w centrum logistycznym MLP Poznań West. Firma wynajęła łącznie około 7,5 tys. mkw. powierzchni.

Na cele magazynowe wykorzystywane będzie około 6,6 tys. mkw., a powierzchnie socjalne i biurowe zajmą kolejne ponad 800 mkw. Najemca uzyska na początku sierpnia tzw. wczesny dos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 04:44