24.12.2024 / 08:41
StoryEditor

Ryszard Petru na kasie w Biedronce. Co teraz sądzi o pracy w Wigilię i czy nadal chce zwiększyć liczbę handlowych niedziel?

Ryszard Petru w sklepie sieci Biedronka w Wigilię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ryszard Petru w sklepie sieci Biedronka w Wigilię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Ryszard Petru w sklepie sieci Biedronka w Wigilię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ryszard Petru w sklepie sieci Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Ryszard Petru w sklepie sieci Biedronka w Wigilię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ryszard Petru w sklepie sieci Biedronka (fot. X/@RyszardPetru)fot. X/@ryszardpetru
Ryszard Petru w sklepie sieci Biedronka w Wigilię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ryszard Petru w Biedronce (fot. Jeronimo Martins)fot. Jeronimo Martins
Ryszard Petru w sklepie sieci Biedronka w Wigilię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ryszard Petru w sklepie sieci Biedronka w Wigilię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ryszard Petru w sklepie sieci Biedronka w Wigilię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ryszard Petru w sklepie sieci Biedronka w Wigilię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Klienci jednej z warszawskich Biedronek być może zdziwią się podczas zakupów, gdy zobaczą, kto skanuje włożone przez nich do koszyka produkty. Poseł Ryszard Petru, tak jak obiecał, zatrudnił się na jeden dzień - Wigilię - w dyskoncie. Wiemy, w którym sklepie polityk obsługuje klientów.

"W tym roku do znanych ze spotu: Darka, Ani, Kasi i prawie 24 tysięcy pracowników Biedronki, którzy pracują w Wigilię dołączył poseł Ryszard Petru. W Wigilię, w jednej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 15:50
StoryEditor
Starbucks chce mieć udział w rosnącym rynku produktów wysokobiałkowych. Marka wchodzi w kategorię napojów proteinowych
Na polskim rynku debiutują napoje proteinowe z kawą marki Starbucks (fot. materiały prasowe)

Do portfolio produktów marki Starbucks dostępnych w Polsce dołącza napój proteinowy z kawą. Za jego produkcję i dystrybucję odpowiada firma Arla Foods, która jest oficjalnym partnerem Starbucks’a w tym zakresie w całym regionie EMEA, obejmującym Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę. Gdzie i od kiedy nowy napój będzie dostępny?

Wszechobecny trend dbania o zdrowia i dobre samopoczucie przyczynił się do ogólnie lepszej edukacji żywieniowej, ale także rozwoju kultury korzystania z siłowni. W związku z tym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 07:55
StoryEditor
Ile polscy konsumenci wydali na zakupy FMCG w 2024 roku? Zobacz najnowsze dane NielsenIQ!
Sprzedaż produktów FMCG wzrosła nie tylko wartościowo, ale także ilościowo (fot. Shutterstock)

Klienci w Polsce wydali w 2024 r. na zakupy produktów FMCG o 4,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Z kolei wzrost sprzedaży w ujęciu ilościowym wyniósł 2 proc., wynika z danych NielsenIQ. Sprawdź, do ilu mld zł urósł rynek FMCG w Polsce w minionym roku.

NielsenIQ podaje, że w ubiegłym roku wydatki konsumentów w Polsce na zakupy FMCG wyniosły ponad 289 mld zł. - Nasze wydatki wzrosły tak na artykuły spożywcze, jak i na kosmety...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. styczeń 2025 07:12