16.01.2025 / 17:17
StoryEditor

Rafał Trzaskowski w pierwszym dniu kampanii wyborczej odwiedził... sklep Chortenu

Rafał Trzaskowski w sklepie sieci Chorten (fot. za X/@trzaskowski_)

Wizyty w sklepach spożywczych to stały element kampanii wyborczych w Polsce. Nie inaczej będzie podczas tegorocznych zmagań o prezydenturę, o czym przekonaliśmy się... już w pierwszym dniu po zarządzeniu wyborów przez marszałka Sejmu. Zdjęciami ze sklepu zdążył już się pochwalić Rafał Trzaskowski, kandydat Platformy Obywatelskiej.

Rafał Trzaskowski w czwartek rano zainaugurował w Warszawie swoją kampanię prezydencką, a już po południu opublikował kilka zdjęć z zakupów w jednym ze sklepów w Łomży. Wybór polityka padł na placówkę handlową sieci Chorten.

Trzaskowski w Łomży

- Łomża. Zakupy w lokalnym sklepie. Oczywiście wybieram polskie produkty. Najlepsze - napisał Rafał Trzaskowski w serwisie X (dawny Twitter).

 

 

Prezydentowi Warszawy szybko odpisał inny kandydat na prezydenta RP Sławomir Mentzen. - Szkoda, że Warszawa ma autobusy z Chin, gaz od Rusków i drzewka z Niemiec - czytamy we wpisie opublikowanym przez polityka Konfederacji.

Dodajmy, że w listopadzie ub.r., w trakcie tzw. prekampanii, Rafał Trzaskowski odwiedził piekarnię firmy Putka.

Trwa kampania, muszą być zakupy

Przypomnijmy, że w poprzednich kampaniach wyborczych - czy to prezydenckich, czy parlamentarnych - wizyty polityków w sklepach były motywem wykorzystywanym wyjątkowo często. W sklepach w trakcie kampanii pojawiali się m.in. Jarosław Kaczyński, Beata Szydło, Andrzej Duda i Donald Tusk.

Pokazanie się w sklepie spożywczym w trakcie kampanii zwykle służy politykom opozycji do wygłoszenia tez o drożyźnie w kraju. Dla polityków związanych z obozem władzy cel takiej wizyty musi być inny - w przypadku Trzaskowskiego było nim złożenie deklaracji o wybieraniu polskich produktów i robieniu zakupów w lokalnych (w domyśle: polskich) sklepach.

CZYTAJ TAKŻE: Zerowy VAT na żywność powróci?! Chce tego Karol Nawrocki, popierany przez PiS kandydat na prezydenta

image
Rafał Trzaskowski w sklepie sieci Chorten
FOTO: fot. X/@trzaskowski_
10.01.2025 / 14:25
StoryEditor
MediaMarkt ujawnia plany na ten rok. Jednym z założeń jest rozwój projektu Marketplace
MediaMarkt rozwija projekt Marketplace w wielu krajach. Przyszedł teraz czas na Polskę (fot. Bartek Kaszuba)

Widać, że MediaMarkt rozumie znaczenie e-commerce, dlatego inwestuje w rozwój kanałów online. Poznaliśmy najbliższe plany operatora dotyczące Polski, ale też rynków międzynarodowych.

Dla MediaMarkt bieżący rok przyniesie wzbogacanie programu lojalnościowego, rozwijanie oferty asortymentowej w formacie omnichannel oraz rozbudowę kategorii dzięki Marketplace -...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.01.2025 / 11:30
StoryEditor
Dotychczasowy dyrektor operacyjny Stokrotki ma nową pracę. Przeszedł do Grupy Eurocash
Krzysztof Trojanowski, dotychczasowy dyrektor operacyjny i członek zarządu spółki Stokrotka, ma od stycznia nową pracę (fot. LinkedIn)

Przez 12 lat budował sieć Stokrotka. Teraz ma się zająć rozwojem sklepów własnych Grupy Eurocash.

Dwa miesiące temu Krzysztof Trojanowski poinformował w mediach społecznościowych, że po 12 latach przygody związanej z tworzeniem sieci Stokrotki jego historia jako człon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. styczeń 2025 18:58