19.12.2022 / 21:09
StoryEditor

Czy Biedronka przedłuży umowę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej? Sieć ma wątpliwości dotyczące współpracy

Na zdj. podpisanie umowy między Jeronimo Martins a PZPN (fot. materiały prasowe)
Polski Związek Piłki Nożnej może stracić ważnego sponsora. Jeronimo Martins, właściciel sieci sklepów dyskontowych Biedronka rozważa decyzję o nieprzedłużeniu wygasającej z końcem roku umowy sponsorskiej z PZPN - ustalił "Business Insider Polska".

Business Insider Polska cytując Macieja Łukowskiego, członka zarządu i dyrektora handlowy Jeronimo Martins Polska przypomina jego słowa wypowiedziane wiosną 2018 roku.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 00:15
StoryEditor
Pracownicy Poczty Polskiej dostaną podwyżki wynagrodzeń. Ustalono także nowy poziom minimalnego wynagrodzenia zasadniczego
Przedstawiciele zarządu Poczty Polskiej, Związku Zawodowego Pracowników Poczty i Związku Zawodowego Unia Pocztowa, fot. Poczta Polska

Przedstawiciele zarządu Poczty Polskiej, Związku Zawodowego Pracowników Poczty i Związku Zawodowego Unia Pocztowa podpisali porozumienie kończące spory zbiorowe wszczęte na tle płacowym w 2019 i 2023 r. Podczas negocjacji ustalono m.in. kwotę podwyżki na 2025 r. oraz poziom minimalnego wynagrodzenia zasadniczego.

Zarząd Poczty Polskiej oraz związkowcy ustalili m.in. podwyżki dla wszystkich pracowników objętych Zakladowym Ukladem Zbiorowym Pracy począwszy od stycznia 2025 r. Planowany jes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 11:50
StoryEditor
Żabka jeszcze mocniej zainwestuje w gastronomię. Wstawi specjalne piece do wszystkich sklepów [NASZ NEWS]
Oferta gastronomiczna w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)

W 2022 r. Żabka rozpoczęła wielki skręt w kierunku gastronomii - wystartowała z procesem wyposażania sklepów w piece konwekcyjno-mikrofalowe, dzięki którym możliwe jest serwowanie ciepłego asortymentu na dużą skalę. Inwestycje w tym obszarze przyspieszyły wiosną bieżącego roku, jednak wciąż w kilku tysiącach Żabek próżno szukać pieców i rozbudowanego asortymentu gastronomicznego. Ma się to jednak zmienić, a portal wiadomoscihandlowe.pl poznał plany sieci w tym zakresie.

Jeszcze latem 2022 r. specjalne piece Merrychef funkcjonowały - w formie testu - zaledwie w ok. 500 sklepach Żabki. W kwietniu br., gdy franczyzobiorcy sieci podczas spotkań z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 08:03