31.08.2017 / 10:36
StoryEditor

Pracownicy Biedronki niezadowoleni z faktu, że nie wszystkim przysługują darmowe Świeżaki

Gang świeżaków 2 (fot. Konrad Kaszuba)
Związkowcy z Biedronki krytykują zasady przyznawania darmowych maskotek dla dzieci pracowników sieci. Ich szczególny niepokój powoduje poddział pracowników na „aktywnych”, którym przysługuje maskotka dla dziecka oraz takich, którym taki profit nie przysługuje. Dzielenie pracowników, to dzielenie dzieci – alarmują przedstawiciele NSZZ Solidarność 80.

Komisja Zakładowa NSZZ Solidarność 80 „z niepokojem przyjęła informacje” na temat zasad przyznawania darmowych Świeżaków dzieciom pracowników Biedronki. Szczególny niepokój zwią...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 17:10
StoryEditor
Sieć sklepów 7-Eleven szuka inwestora. Czy dojdzie do największego wykupu menedżerskiego w historii Japonii?
Trwa walka o sklepy sieci 7-Eleven. Czy rodzinie uda się obronić rodzinną firmę? (fot. 7-Eleven)

Japońska rodzina Ito, będąca właścicielem holdingu Seven & I, prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia firmy w drodze wykupu menedżerskiego, aby zapobiec przejęciu spółki od kanadyjskiej spółki Alimentation Couche-Tard, właściciela sieci stacji benzynowych Circle K.

Charoen Pokphand z Tajlandii to najnowszy kandydat, do którego zwróciła się rodzina, aby wesprzeć jej wysiłki przejęcia sklepów ogólnospożywczych o szacunkowej kwocie 58 miliard...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.01.2025 / 13:06
StoryEditor
Circle K poszerza ofertę gastronomiczną. Jako pierwsza sieć stacji paliw w Polsce wprowadza Corn Dogi
Circle K rozwija ofertę gastronomiczną (fot. Materiały Prasowe)

Circle K wprowadza do swojej oferty gastronomicznej Corn Dogi, poszerzając tym samym dostępne menu dań ciepłych. Mowa o innowacyjnych przekąskach łączących w sobie chrupiące ciasto z soczystą kiełbaską, podanych w wygodnej formie food on stick. Jest to pierwsza sieć stacji paliw w Polsce, która zdecydowała się na urozmaicenie swojego menu o ten rodzaj produktów.

Circle K nieustannie poszukuje sposobów, by pozytywnie zaskoczyć swoich klientów i dostosować się do ich zmieniających się gustów. Zainspirowana popularnością Corn Dogów w Stana...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. styczeń 2025 19:53