24.08.2016 / 09:45
StoryEditor

Ponad 10 tysięcy widzów tegorocznego Kina z Biedronką

Bezpłatny pokaz filmowy odbył się m.in. na parkingu Biedronki w Pińczowie (fot. materiały prasowe)
Zakończyła się czwarta edycja wakacyjnego Kina z Biedronką. Przeszło 10 tysięcy osób obejrzało 35 seansów filmowych w 35 wybranych miejscowościach na terenie całego kraju.

Pod hasłem „Kino dla wszystkich, największe filmowe hity” wyświetlano 10 tytułów, zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci, w tym m.in.: „Iluzję”, „Dzień dobry, kocham Cię!”, „Sz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.02.2025 / 11:30
StoryEditor
W 2024 r. Nestlé odnotowało spadek przychodów i zysków. Wzrost organiczny był najniższy od ponad ćwierćwiecza
Nestle notuje spdaek przychodów i zysków (fot. testing/Shutterstock.com)

Przychody Nestle spadły w 2024 r. o 1,8 proc., do 91,35 mld franków szwajcarskich. Zysk netto był niższy o 2,9 proc. i wyniósł 10,88 mld franków szwajcarskich. Po wyeliminowaniu czynników kursowych przychody wzrosły o 2,2 proc., czyli najmniej od ponad ćwierćwiecza.

Mimo słabych wyników finansowych Laurent Freixe, nowy CEO Nestlé, zachowuje optymizm. – W trudnym kontekście makroekonomicznym i słabym otoczeniu konsumenckim osiągnęliśmy so...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 09:54
StoryEditor
Jakie wina sprzedają się najlepiej na walentynki? Eksperci wskazują na faworyta
Jakie wina sprzedają się najlepiej na Walentynki? Eksperci wskazują na faworyta (fot. Shutterstock)

Walentynki to jeden z najpopularniejszych dni w roku, który świętuje się przy kieliszku wina musującego. Badania eLeader przeprowadzone za pomocą narzędzie Shelf Recognition AI, wskazują na to, które wina sprzedają się najlepiej. Jakie to marki?

Jak pokazuje badanie, na polskich półkach dominują konkretne marki win musujących. Aż 52,4 proc. całej ekspozycji zajmuje pięciu liderów: Monte Santi, Mionetto, Martini, Dorato ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 23:59