08.07.2019 / 16:49
StoryEditor

Polska firma będzie napędzać auta odpadami z rzeźni. Nowe biopaliwo będzie hitem?

(fot. pixabay.com)
Wrocławska firma Wratislavia Biodiesel właśnie zwiększyła produkcję unikalnego paliwa UCOME do 10 tysięcy ton miesięcznie. Ten praktycznie bezemisyjny, przyjazny środowisku olej napędzający silniki diesla jest produkowany z odpadów z rzeźni i przepracowanych olejów. Polska firma jako jedyna w kraju wyprodukowała już 75 tysięcy ton UCOME i sprzedaje je do 7 gigantów energetycznych w Europie.

Polska nie ma tak surowych wymogów w redukowaniu dwutlenku węgla w atmosferze jak państwa Europy Zachodniej. Dlatego nie ma tak dużej determinacji by wprowadzać UCOME w naszym k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 08:11
StoryEditor
Lidl i Kaufland mają własnego operatora systemu kaucyjnego. Ministerstwo Klimatu wydało zezwolenie
Na zdj. butelkomat w sklepie sieci Lidl (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Spółka OK Operator Kaucyjny otrzymała od Ministerstwa Klimatu i Środowiska zezwolenie na prowadzenie działalności i obsługę systemu kaucyjnego w Polsce. Akcjonariuszami spółki są Kaufland Polska i Lidl Polska, a wspiera je firma PreZero Polska, która jest zajmuje się gospodarką odpadami i usługami w zakresie ochrony środowiska.

17 lipca br. spółka OK Operator Kaucyjny, której akcjonariuszami są Kaufland Polska oraz Lidl Polska otrzymała od Ministerstwa Klimatu i Środowiska zezwolenie na prowadzenie dzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 09:14
StoryEditor
Wojna dyskontów wkracza nawet na plażę. Biedronka i Lidl promują się na wakacjach
Gazetka Lidla i Biedronki (fot. Lidl, Biedronka)
Cenowa rywalizacja Lidla i Biedronki trwa w najlepsze Ta pierwsza twierdzi, że w kurortach ceny konkurenta są wyższe, ta druga, że to nie prawda, a większość konsumentów na wakacjach i tak wybiera zakupy w sklepie z logo owada.

Lidl już od kilku tygodni prowadzi kampanię, w której sugeruje, że Biedronka różnicuje ceny w swoich sklepach – w bogatszych rejonach Polski są one wyższe, a w pozostałych niższ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 18:19