14.05.2021 / 10:28
StoryEditor

Polacy obkupią się na imprezy grillowe głównie w Biedronce i Lidlu

Polacy nie mogą się już doczekać spotkań przy grillu ze znajomymi i z rodziną (fot. Vincent Keiman/Unsplash)
Jak wynika z najnowszego badania Inquiry, aż trzy czwarte Polaków planuje wziąć udział w imprezie grillowej w ciągu najbliższego miesiąca. To znacznie więcej niż w ubiegłym roku. Agencja sprawdziła, jak kształtować się będą wydatki Polaków z tego tytułu i w których sklepach dokonane zostaną zakupy produktów potrzebnych do organizacji grilla.

Plany związane z grillem deklarują zarówno kobiety jak i mężczyźni, osoby mieszkające w mieście (bez względu na wielkość) i na wsi, niezależnie od wysokości dochodów czy wykszta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.02.2025 / 09:02
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: whisky w Biedronce za 2 zł, WOŚP-owe ultimatum dla Lidla, sprzedaż w sklepach małoformatowych, rozwój NTFY, dyskonty oczami klientów
Najważniejsze wydarzenia w branży handlowej (fot. Shutterstock/materiały prasowe)

Mijający tydzień zaskoczył klientów Biedronki niską ceną za butelkę whisky. Z kolei WOŚP postawił sieci Lidl i innym ultimatum co do reklamowania się w stacji telewizyjnej TV Republika. MCI stawia na katering dietetyczny poprzez potężne inwestycje w Nice To Fit You, a CCC chce wejść w segment premium. Do tego NIQ zbadał sprzedaż w sklepach małoformatowych

1. Whisky w Biedronce za mniej niż 2 zł! Koszmarny błąd cenowy dyskontowej sieci

We wtorek w godzinach porannych w sklepach sieci Biedronka można było natrafić na kurioza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.01.2025 / 15:46
StoryEditor
Plastikowe opakowania dominują w Europie. Czy branża spożywcza jest gotowa na zmiany?
Plastikowe opakowania dominują w Europie. Czy branża spożywcza jest gotowa na zmiany? (fot. pixabay.com)

Jak wynika z raportu "Material Change Index" przygotowanego przez DS Smith, aż 65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach sprzedawanych jest w plastikowych opakowaniach. Polska nie odbiega od średniej – 62 proc. żywności i napojów na półkach sklepowych w naszym kraju jest pakowane w tworzywa sztuczne.

Według Katarzyny Kala-Kowalskiej, prezes zarządu DS Smith, "ponad 60 proc. produktów spożywczych na półkach sklepów europejskich zapakowane jest w opakowania plastikowe". Statys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 12:42