03.01.2018 / 11:42
StoryEditor

Polacy najchętniej poszliby na piwo z... Andrzejem Dudą

Andrzej Duda, prezydent RP (fot. materiały prasowe Kancelarii Prezydenta)
Prezydent Andrzej Duda zajął pierwsze miejsce w rankingu polityków, z którymi Polacy najchętniej napiliby się piwa. Badania na zlecenie Grupy Żywiec zrealizowała agencja SW Research, a o jego wynikach informuje "Fakt".

Gotowość do wypicia piwa z prezydentem Dudą wyraziło najwięcej, bo 47 proc. respondentów. Na podium uplasowali się jeszcze Robert Biedroń (44 proc.) i Paweł Kukiz (43 proc.). Te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 13:42
StoryEditor
Wojciech Grohn, Lidl: Cena wpływa na wszystko. Jakimi narzędziami Lidl walczy z Biedronką czy Dino o portfel klienta? [RETAIL TRENDS]
Wojciech Grohn, członek zarządu ds. zakupów, Lidl Polska, był gościem Retail Trends 2025 (fot. Przemyslaw Blechman)

Polski klient jest dość nielojalny i bardzo zwraca uwagę na cenę, a ta potrafi zmienić percepcję klienta związaną z każdym aspektem zakupowym. Jakimi argumentami operuje tu Lidl?

Wojciech Grohn, członek zarządu ds. zakupów, Lidl Polska, był uczestnikiem fireside chatu zatytułowanego “ Lekcja tworzenia wartości”, który odbył się podczas kongresu Retail Tr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 17:26
StoryEditor
Remigiusz Czernecki, wiceprezes GK Specjał na Retail Trends 2025: SPAR może mieć w Polsce nawet tysiąc sklepów
Remigiusz Czernecki (po prawej), wiceprezes GK Specjał

Menedżer mówił podczas kongresu Retail Trends o planach Specjału wobec przejętej niedawno sieci SPAR. W planach jest dokończenie restrukturyzacji i dynamiczny rozwój.

Przypomnijmy, że marka SPAR nie miała do tej pory szczęścia do operatorów w Polsce. Jak pisał portal wh.pl najpierw licencję na na rozwój tego szyldu sklepów na krajowym rynku m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. kwiecień 2025 04:47